באיטליה מתלהבים מדור פרץ: "הרכש הכי טוב בתולדות ונציה"

שחקן ונציה, דור פרץ, מול שחקן אוטרכט, רמקו באלק | GettyImages, Soccrates Images

בתקשורת המקומית ניתחו את הרכישה של קשר נבחרת ישראל על ידי ונציה במחמאות גדולות: "אתם עשויים לחשוב שזה אפילו לא שם אמיתי, אבל מדובר בשחקן חזק ומנוסה. מתאים כמעט לכל עמדה"

(גודל טקסט)

דרכו של דור פרץ בוונציה האיטלקית רק החלה, אך בארץ המגף מתרשמים מאוד לטובה מקשר נבחרת ישראל כבר אחרי כמה הופעות בודדות. היום (שלישי) פורסם באתר "L'ultimo Uomo" ניתוח של מסע הרכש שביצעה העולה החדשה לסרייה A, ובו נכתבו מילים מפרגנות מאוד לשחקן החיזוק שהגיע ממכבי תל אביב.

"אולי השם שלו לא אומר לכם כלום, אתם עשויים לחשוב שזה אפילו לא שם אמיתי, אבל אנחנו מדברים על שחקן חזק ומנוסה, שערך 44 הופעות במצטבר בין הליגה האירופית לליגת האלופות", נכתב על דור פרץ בכתבה. "הוא הגיע בחינם, הוא קשר אולטרה-דינמי עם ראיית משחק נהדרת וטכניקה מצוינת".

שחקן ונציה, דור פרץ
נכנס כמחליף ורשם עוד הפסד. פרץ | אימג'בנק GettyImages, BSR Agency

עוד הזכירו באיטליה את המילים החמות שאמר מאמן ונציה פאולו זאנטי על דור פרץ, והסיפו: "יש לו גם יופי של בעיטה מרחוק, בעונה שעברה הוא כבש שבעה שערים. הצבה שלו כקשר אחורי תהווה הקרבה של חלק מהאיכויות שלו. הוא שחקן שאוהב להשתחרר ולהשתתף במהלכים במטרים האחרונים, אבל ההבנה הטקטית שלו הופכת אותו למתאים כמעט לכל עמדה. הרכש הכי טוב של ונציה אי פעם".