ליגיונרים: יונתן כהן עם שער בכורה במדי פיזה

יונתן כהן במדי פיזה | אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פיזה

כהן נכנס בדקה ה-79 ואחרי שש דקות קבע 1:4 לפיזה בחוץ מול טרנאנה. שתי קרנות של דור חוגי, כולל אחת בתוספת הזמן, סידרה 2:2 ויסלה קרקוב. עבדה הכין את השני ב-0:3 של סלטיק על רוס קאונטי, בריבו בישל בהפסד וולפסברגר, ניצחונות לסולומון, נאתכו וקינדה

(גודל טקסט)

יונתן כהן כבש הערב (שבת) את שער הבכורה שלו במדי פיזה בליגה השנייה באיטליה. שחקן הכנף שנרכש ממכבי תל אביב נכנס כמחליף בדקה ה-79, ואחרי שש דקות קבע 1:4 לזכות קבוצתו במשחק החוץ מול טרנאנה, עם בעיטה מהאוויר בשמאל אחרי הכנה של לורנצו לוקה. פיזה נותרה מושלמת אחרי שלושה מחזורים בסרייה B והשער של טרנאנה הערב היה הראשון שספגה העונה.

ליאל עבדה בישל את השער השני בניצחונה של סלטיק 0:3 על רוס קאונטי במחזור החמישי בליגה הסקוטית. בעוד ניר ביטון לא נכלל בסגל, שחקן הכנף הצעיר פתח בהרכב ובדקה ה-70 הרים מימין וסידר שער לאלביאן אייטי שהוצב בחוד. שש דקות לפני כן, הבלם האמריקאי קמרון קרטר ויקרס כבש לירוקים, ובדקה ה-85 אייטי השלים צמד.

* גדי קינדה פתח בהרכב קנזס סיטי והשלים 90 דקות בניצחון 0:2 על שיקגו פייר. הקשר חזר רק יומיים קודם לכן לארצות הברית מפגרת הנבחרות, אבל לא קיבל מנוחה וסייע לקבוצתו לעות למקום השני בקונפרנס המערבי של ה-MLS, עם 43 נקודות ב-24 מחזורים.

* תאי בריבו בישל את השער המצמק של וולפסברגר בהפסד הביתי 3:1 להארטברג. החלוץ הכין לעמאר דדיץ' בדקה ה-51 והשלים 90 דקות, בעוד אליאל פרץ הוחלף במחצית. וולפסברגר עם שמונה נקודות אחרי שבעה מחזורים באוסטריה.

* ג'וזף גנדה שיחק מחצית כמחליף ב-1:2 המפתיע של אדמירה בווינה מול ראפיד. עילאי אלמקייס הפצוע נעדר מהסגל של אנדי הרצוג, שחגג ניצחון שני העונה בליגה האוסטרית בזכות מהפך במחצית השנייה.

* ביברס נאתכו, שפתח בשלושת משחקיה של נבחרת ישראל, קיבל מעט מנוחה בפרטיזן בלגרד ושיחק 29 דקות כמחליף ב-1:3 בחוץ על רדניצ'קי קרגוייבץ. שלושת השערים נכבשו לפני כניסתו ופרטיזן מושלמת בפסגת הליגה הסרבית אחרי שבעה מחזורים.

* מנור סולומון שיחק 28 דקות כמחליף ב-0:2 של שחטאר דונייצק על דניפרו -1. סגנית אלופת אוקראינה במקום השני אחרי שבעה מחזורים ומפגרת בשלוש נקודות אחרי דינמו קייב.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 14 דקות בניצחונה של לודוגורץ 0:2 על צ'רנו מורה. אלופת בולגריה מושלמת אחרי חמישה משחקים.

* דיא סבע (90 דקות) ועבדאללה חליחל (26) לא הצליחו למנוע מאל נאסר הפסד שני העונה בליגה של איחוד האמירויות אחרי שלושה מחזורים בלבד, הפעם 2:1 לאל ג'זירה.

* יהב גורפינקל נותר על הספסל ב-1:1 שחילצה נורשפינג בדקה ה-95 מול האלופה מאלמו במחזור ה-18 בליגה השבדית. נורשפינג במקום השישי, מאלמו נותרה שנייה.