"ליאור רפאלוב היה בלתי נראה, הוא בטח מאוכזב מעצמו"

ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט | GettyImages, BSR Agency

חלוץ עבר של אנדרלכט ביקר את הישראלי ואת אנואר עיט אל חאג' על היכולת ב-2:7 על מכלן: "בקושי הראו אופי. אם הקבוצה שלי הייתה כובשת שביעייה מבלי שאני מעורב באף שער, לא הייתי שמח"

(גודל טקסט)

ביום ראשון האחרון אנדרלכט חגגה 2:7 גדול על מכלן במחזור השביעי בליגה הבלגית, אך בתום המחצית הראשונה התוצאה עוד הייתה 1:1 ואחד הפרשנים המקומיים ביקר את הקבוצה של וינסנט קומפני על יכולת חלשה באותן דקות, כאשר שני שחקנים חטפו אש יותר מהשאר: ליאור רפאלוב ואנואר עיט אל חאג'.

חלוץ העבר מארק דגריס, שלבש את מדיה של אנדרלכט בשנים 1989-1995 וכבש 66 שערים, אמר לעיתון HLN: "שני השחקנים שיש לי חולשה אליהם – רפאלוב ועיט אל חאג' – בקושי הראו אופי. אלה בדרך כלל האנשים שצריכים לספק יצירתיות ואיזון בהחזקת הכדור. ובכן, הם היו בלתי נראים. אפילו במחצית השנייה הם היו מתחת לרמה".

דגריס המשיך וטען: "הם היו שותפים לניצחון, אבל לא שיחקו תפקיד מכריע. אם הייתי במקום שלהם, והקבוצה שלי הייתה כובשת שבעה שערים בלי שאני הבקעתי או בישלתי אפילו אחד מתוכם, לא הייתי שמח. רפאלוב ועיט אל חאג' בטח מאוכזבים מעצמם".

עד כה, רפאלוב לא רשם שערים או בישולים בשבעת המחזורים ששוחקו בליגה הבלגית, אולם במוקדמות הקונפרנס ליג הוא כבש שני שערים ובישל שלושה נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי