מחמאות ליונתן כהן באיטליה: "היה בלתי ניתן לעצירה"

יונתן כהן עם פייטרו ברואטו שחקני פיזה | אתר רשמי, הטוויטר של פיזה

הרכש של פיזה פתח לראשונה בהרכב וסייע לשמור על מאזן מושלם בליגת המשנה, בתקשורת שיבחו את הופעתו וגם המאמן דיאנג'לו מרוצה: "רואים שהוא רגיל למשחקים גדולים"

(גודל טקסט)

פיזה לא עוצרת. קבוצתו של יונתן כהן רשמה אתמול (שלישי) את ניצחונה החמישי העונה בחמישה מחזורים בליגת המשנה באיטיליה, בזכות 1:2 ביתי על מונצה, משחק בו בלט הישראלי שרשם את הופעת הבכורה בהרכב.

כהן, שכבר עלה מהספסל ומצא את הרשת לפני כעשרה ימים, קיבל אתמול לראשונה את חולצת ההרכב וכל זאת כשההורים יושבים ביציע וצופים בו מקרוב. אתמול הוא אמנם לא מצא את הרשת ב-68 הדקות בהן שותף, אבל הוא היה מהבולטים בשורות המארחת ובין השאר סחט כרטיס אדום ובישל את השער שהכפיל את יתרונם של המקומיים.

באתר "tuttomercatoweb" קיבל כהן את הציון 7 – הגבוה ביותר וזהה לשל חבריו להתקפה: "לקח לו זמן להיכנס למשחק, אבל אז הוא היה בלתי ניתן לעצירה ולבלתי נסבל עבור השומרים שלו", נכתב. גם ב"גאזטה דלו ספורט" שיבחו את יונתן כהן וסיכמו את הופעתו כ"מצוינת".

מאמנו של כהן, לוקה דיאנג'לו, שפע מחמאות לשחקני ההתקפה שלו ובהם כהן: "שיחקנו מצוין נגד יריבה חזקה, מאורגנת ומאוד טכנית. הגיע לנו לנצח ורק חבל לי שלא הבקענו את השער השלישי. לכהן היה משחק מצוין, אפשר היה לראות שהוא רגיל למשחקים גדולים. הוא לא רק בישל, אלא גם עבד בהגנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי