"בבקשה אל תפגעו בילדים": בהולנד ממשיכים לעסוק בשוד של זהבי

שוד בביתו של ערן זהבי | צילום מסך, מתוך יוטיוב

אחרי פרסום התיעוד של השודדים, בתקשורת המקומית עוסקים בהרחבה באירוע האלים שהתרחש לפני כארבעה וחצי חודשים בבית משפחת זהבי

(גודל טקסט)

בהולנד ממשיכים לעסוק בהרחבה בשוד שאירע בבית משפחת זהבי באמסטרדם לפני כארבעה חודשים וחצי, אחרי שאתמול (שלישי) פרסמו פרטים חדשים על האירוע, כולל תיעוד של השודדים.

כזכור, המשטרה המקומית חשפה תמונות של שני השודדים שתקפו את אשתו של החלוץ שי זהבי וילדיה, כאשר בנוסף נחשף מידע חדש בנוגע לשוד: הפושעים, שנכחו בבית במשך חצי שעה, איימו באקדח על אחד מילדיו של זהבי וקשרו את שלושת הילדים ואת אשתו. "הכל בשביל שיאמרו להם איפה התכשיטים והשעונים", סיפר השוטר שהתארח בטלוויזיה ההולנדית.

ערן זהבי
ערן זהבי | אימג'בנק GettyImages, Prestige

בתקשורת המקומית המשיכו לעסוק גם היום בנושא, וחשפו את העדות שמסרה שי זהבי למשטרה המקומית. "כשפתחתי את הדלת, אחד השודדים דחף אותי ומיד חדר לתוך הבית", אמרה זהבי. "הוא הצמיד אותי לקיר בזמן ששודד נוסף נכנס לבית. הוא מיהר לעלות לקומה העליונה כדי לאתר את התכשיטים. ידעתי שהילדים למעלה וצעקתי לו 'בבקשה אל תפגע בילדים שלי, הם למעלה', אבל הוא לא הקשיב ועלה בכל זאת'".

אחד השודדים השאיר מסכת פנים בזירה, אולם עד כה הדבר לא סייע באיתור האחראים למעשה והבאתם למעצר. בנוסף פורסם סרטון ממצלמות האבטחה בבית, שתיעדו את הפושעים נמלטים מהמקום על אופניים שהשאירו ברחוב, אחרי שגנבו מביתו של ערן זהבי שלושה שעוני רולקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי