זהבי שוב הוחלף בשלב מוקדם: "הוא לא בשיאו וטבעי שירגיש מאוכזב"

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי | GettyImages, ANP Sport

חלוץ פ.ס.וו יצא במחצית משחק שני רצוף, המאמן רוג'ר שמידט טוען שזה קשור לעומס אבל ממשיך לספוג אש על מדיניות החילופים. לפחות לואן הוידונק היו מחמאות לזהבי

(גודל טקסט)

ערן זהבי אוהב לשחק ולכבוש כמה שיותר, אבל בשבועות האחרונים נראה שהוא במגמת האטה. החלוץ הוחלף אתמול (רביעי) שוב במחצית על ידי מאמן פ.ס.וו איינדהובן רוג'ר שמידט בניצחון 1:2 על גו אהד איגלס, ולמרות שבישל את השער הראשון לקודי גאקפו עם מסירת עומק חכמה, נראה שהוא לא בשיאו, כמו כל הקבוצה.

אחרי המשחק מתח שמידט ביקורת על התרומה ההגנתית של שחקני ההתקפה לרבות זהבי ואמר ש"החלוצים שלנו לא התאמצו מספיק, ולכן היינו צריכים להתאים את עצמנו במחצית ולהחליף מערך".

ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן
ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן | אימג'בנק GettyImages, ANP Sport

כשנשאל ספציפית על זהבי, הסביר שמידט שהחלוץ בן ה-34 מתקשה לעמוד בעומס המשחקים של פ.ס.וו. "לוח הזמנים שלו הוא אתגר עצום, גם עבור ערן זהבי שכבר שותף ב-16 משחקים העונה כולל במדי נבחרת ישראל", אמר המאמן. "הוא שחקן מנוסה מאוד, אבל זה קשה גם בשבילו. הוא לא בשיאו וטבעי שירגיש מאוכזב. כל הקבוצה נראית פחות טוב".

שמידט ממשיך לספוג ביקורת בהולנד על מדיניות החילופים והרוטציות המאסיביות שלו – אמש ציינו הפרשנים המקומיים ש"הוא שוב מאלתר את עצמו לדעת" – אבל רומז שירחיב את הרוטציה בשבועות הקרובים, אולי על חשבון זהבי. "אנחנו צריכים להחזיר לעצמנו את הרעננות שהייתה לנו בתחילת העונה. אתה אף פעם לא יודע בדיוק מתי שחקן מתעייף, ולכן עדיף לתת לשחקנים מנוחות יזומות מפעם לפעם. נצטרך להמשיך לעשות את זה במשחקים הבאים".

מאמן פ.ס.וו איינדהובן רוג'ר שמידט
"איתר את עצמו לדעת". שמידט | אימג'בנק GettyImages

זהבי לפחות סחט מחמאה מפייר ואן הוידונק, שמשמש כיום כפרשן בטלוויזיה ההולנדית. חלוץ העבר האגדי אמר בתגובה לבישול של הישראלי ש"זאת הייתה מסירה יפה מאוד. המהלך כולו היה מהיר מאוד ותכליתי מאוד, מסוג המהלכים שלהגנה אין באמת מה לעשות נגדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי