דיא סבע עם צמד, שער לג'וזף גנדה, הפסד בכורה ליונתן כהן

דיא סבע שחקן אל נסאר | אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אל נסאר

שחקנה של אל נסאר הבקיע פעמיים ב-1:3 מול אל דאפרה בשמינית הגמר, שחקנה של אדמירה כבש ונפצע ב-2:2 מול אוסטריה וינה. 8 דקות לכהן בהפסד של פיזה 2:1 לקרוטונה, 73 דקות לעבדה בניצחונה של סלטיק

(גודל טקסט)

דיא סבע, שכבש שני שערי ליגה העונה במדי אל נסאר, הוסיף למאזנו היום (שבת) צמד גם בגביע הליגה באיחוד האמירויות, כשהוביל את קבוצתו ל-1:3 מול אל דאפרה בשמינית הגמר. סבע מצא את הרשת כבר בדקה השנייה והשלים צמד בדקה ה-50. ריאן מנדס, שהכין את הראשון, בישל גם לטוזה בדקה ה-36. עבדאללה חליחל נותר על הספסל.

* ג'וזף גנדה כבש את שערו השני העונה במדי אדמירה, כשמצא את הרשת בדקה ה-14, אבל בדקה ה-36 הוא נאלץ לצאת בגלל פציעה וקבוצתו סיימה ב-2:2 בחוץ מול אוסטריה וינה. עילאי אלמקייס שיחק 19 דקות כמחליף.

* יונתן כהן הספיק לחזור לאיטליה אחרי החתונה, אבל לא מנע מפיזה הפסד בכורה העונה – 2:1 בחוץ מול קרוטונה. שחקן הכנף הישראלי נכנס בדקה ה-82, אך התוצאה לא השתנתה. פיזה, שגם החמיצה פנדל בתחילת המשחק, עדיין ניצבת בפסגת הסרייה B.

* סלטיק עם ליאל עבדה וניר ביטון גברה 0:2 על מאת'רוול והשתוותה לפחות זמנית להארטס במקום השני של הליגה הסקוטית. ליאל עבדה פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-73 אחרי כמה מהלכים מסוכנים, ניר ביטון שותף ל-14 דקות אחרי שנכנס בדקה ה-74.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 29 דקות כמחליף ב-0:4 הביתי של לודוגורץ על צארסקו סלו. קבוצתו במקום הראשון בליגה הבולגרית עם 24 נקודות מתוך 27.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שסיימה ב-2:2 ביתי מאכזב מול ר.ק.ס ואלווייק בליגה ההולנדית.

* דור חוגי נותר על הספסל ולא שותף בניצחון החוץ של ויסלה קרקוב 0:1 על גורניק זאבז'ה. קבוצתו קטעה רצף של שלושה הפסדים ועלתה למקום התשיעי בליגה הפולנית.

* פאדי זיידאן השלים 90 דקות בהפסדה של טורפדו קוטאיסי 1:0 לדינמו טביליסי בליגה הגאורגית.