"בנסיבות רגילות, שון וייסמן היה משחק בליגה בכירה יותר"

שון וייסמן שחקן ריאל ויאדוליד | GettyImages, Eric Alonso

חלוץ ויאדוליד סחט מחמאות אחרי שכבש מול לגאנס את שערו הרביעי בששת המשחקים האחרונים. גם חבריו בנבחרת ישראל פרגנו

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ויאדוליד חזרה אתמול (ראשון) לנצח בליגת המשנה הספרדית, עם 0:2 על לגאנס שבו שון וייסמן כבש את השער השני בדקה ה-87. חלוץ נבחרת ישראל עומד על ארבעה שערים בששת משחקיו האחרונים בליגה ומוליך את טבלת הכובשים של הקבוצה בסגול-לבן, שמעט השתקמה אחרי רצף של שלושה הפסדים בחודש שעבר: "לאון ו-וייסמן הטביעו את לגאנס", הדגישו בכותרת ה-"ABC" את צמד הכובשים במשחק".

ויאדוליד עלתה ליתרון באמצע המחצית הראשונה, אבל התקשתה להכריע את המפגש מול היריבה שנמצאת מתחת לקו האדום, עד שמלך השערים הופיע בדקות הסיום ונעץ את המסמר: "וייסמן נותן לוויאדוליד את השקט", נכתב בספרד.

גם ב"אס" החמיאו לחלוץ בטור שסיכם את ההופעה של ה'פוסלה' (כינויה של ויאדוליד): "שחקנים כמו וייסמן, רוקה מסה או קיקו אוליבס הם מקצוענים שבנסיבות רגילות היו צריכים לשחק בליגה בכירה יותר. יחד עם זאת, גם נכון לומר שוויאדוליד נמצאת בליגה השנייה כי רבים מהם לא סיפקו את הסחורה בעונה שעברה. רוקה מסה לא הבריק, אבל וייסמן הכריע משחק שנשאר פתוח במשך יותר מדי זמן".

מספר 9 בסגול ניגש בסיום ליציע של אוהדי הקבוצה שלו והעניק לאחד מהם את חולצת המשחק. בהמשך הביע וייסמן שביעות רצון גדולה מהניצחון, שהגיע אחרי שתי תוצאות תיקו ברציפות, כאשר העלה תמונות חגיגה לעמוד האינסטגרם שלו ולסטורי. אקס וולפסברגר ומכבי חיפה זכה לתגובות מפרגנות מחבריו לקבוצה, וגם מאלי דסה, גדי קינדה, יוסי בניון, איתן טיבי ותומר חמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי