ויטק החמיא לדסה על הבישול: "זו הייתה מסירה מושלמת"

play
אלי דסה שחקן ויטסה | אימג'בנק GettyImages, ANP Sport
ענק: אלי דסה סידר לוויטסה ניצחון יוקרתי על טוטנהאם 01:49

כובש שער הניצחון של ויטסה ארנהיים על טוטנהאם נתן את הקרדיט למגן נבחרת ישראל: "הוא תמיד מוסר מצוין ויודע איפה למצוא אותי. התאמנו על זה הרבה, זה לא צירוף מקרים"

(גודל טקסט)

את הכרטיס לשלב הבתים בקונפרנס ליג השיגה ויטסה ארנהיים בזכות שני בישולים של אלי דסה למקסימיליאן ויטק ב-1:2 על אנדרלכט לפני כחודשיים, ואתמול (חמישי) שיתוף הפעולה בין הישראלי לגרמני גם העניק להולנדים את הניצחון המרשים ביותר שלהם במפעל עד כה – 0:1 על טוטנהאם, כאשר ויטק ניצל מסירה מעולה של דסה כדי לכבוש.

אלי דסה עם מקסימיליאן ויטק שחקני ויטסה
אלי דסה עם מקסימיליאן ויטק שחקני ויטסה | אימג'בנק GettyImages, Martin Rose

ויטסה, שגברה על יריבה אנגלית לראשונה בתולדותיה, עקפה את הספרס בדרך למקום השני בבית ז' ומגן נבחרת ישראל קיבל ב"סקיי ספורטס" את הציון 8, הגבוה ביותר מבין שחקני קבוצתו, יחד עם ויטק ולואיס אופנדה.

"אני חייב לומר בכנות שאלי דסה תמיד נותן מסירות מצוינות. זו הייתה מסירה מושלמת", החמיא הכובש למבשל. "הוא תמיד רואה איפה אני והתאמנו המון על זה, אז אני כבר לא חושב שזה צירוף מקרים. אני מקווה שאוכל להחזיר לו בעתיד".

אוהדי ויטסה ארנהיים היו בטירוף מהניצחון ובסיום המשחק חסמו את האוטובוס של טוטנהאם ביציאה מהאצטדיון, כשהם מבהירים לשחקני הקבוצה מהפרמיירליג את דעתם על היכולת שהציגו.