מנור סולומון עם שער ליגה שני העונה, גידי קאניוק כבש בתאילנד

מנור סולומון, שחטאר דונייצק | GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

קשרה של שחטאר דונייצק נכנס לאחר ההפסקה וקבע 0:2 מול וורסקלה בדקה ה-79. קאניוק חילץ את צ'ונבורי מהפסד, אליאל פרץ בישל בניצחון וולפסברגר, עוד ניצחון לשון וייסמן עם ויאדוליד

(גודל טקסט)

מנור סולומון כבש הערב (שבת) את שערו השני העונה בליגה האוקראינית, כשקבע 0:2 לזכות שחטאר דונייצק במשחק החוץ מול וורסקלה המדורגת שלישית. קשר נבחרת ישראל נכנס עם פתיחת המחצית השנייה, כאשר קבוצתו התקשתה לפצח את הגנת המארחת ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-29. טטה שקם גם הוא מהספסל כבש בדקה ה-65, ובדקה ה-79 מרלוס הוותיק בישל לסולומון. שחטאר נצמדה לדינמו קייב המוליכה שעדיין לא שיחקה במחזור ה-12.

* שער שני העונה לגידי קאניוק, שחילץ היום (שבת) את קבוצתו צ'ונבורי מפיגור ב-1:1 נגד המדורגת אחרונה צ'יאנגמאי יונייטד במסגרת המחזור התשיעי בתאילנד. הישראלי כבש בדקה ה-38 והשלים 90 דקות, אך הוא וקבוצתו נותרו עם ניצחון בודד בששת המחזורים האחרונים ווהם עלולים עד סוף המחזור למצוא את עצמם בפיגור דו ספרתי מהפסגה.

* ליאל עבדה שיחק תשע דקות כמחליף ב-0:2 הביתי של סלטיק על סט. ג'ונסטון. ניר ביטון נשאר על הספסל, כאשר החלוץ היווני יורגוס יאקומאקיס כבש את שער הבכורה שלו והירוקים עלו למקום הרביעי בליגה הסקוטית.

* שון וייסמן, שהבקיע בארבעת משחקיו הקודמים בליגה השנייה בספרד, נעצר הפעם במשחק הצמרת מול ספורטינג חיחון, אבל ויאדוליד ניצחה 1:2 בחוץ ועלתה למקום החמישי. אלברו אגואדו (37) וגונסאלו פלאטה (71) כבשו, וייסמן הוחלף בדקה ה-85.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק חוגג אחרי שער מול ריאל מדריד
שיפר את מאזנו. מנור סולומון | רויטרס

* אליאל פרץ בישל את השער הראשון ב-1:2 הביתי של וולפסברגר על אוסטריה קלגנפורט. פרץ הכין בדקה ה-16 לתורסטן רוכר וקיבל לאחר מכן כרטיס צהוב. הוא הוחלף בדקה ה-84 ואילו תאי בריבו השלים 90 דקות, אם כי הפעם לא כבש. ניצחון שלישי ברציפות לוולפסברגר שעלתה למקום השלישי בליגה האוסטרית.

* עוד באוסטריה: עילאי אלמקייס שיחק 68 דקות בהרכב אדמירה, שהפסידה 1:0 בבית לטירול. ג'וזף גנדה נעדר בגלל פציעה.

* דור חוגי עלה מהספסל בדקה ה-33 כשקבוצתו ויסלה קראקוב פיגרה בביתה 3:0 נגד שלונסק, אולם הוא לא הצליח להבקיע וזה הסתיים ב-5:0 כואב.

* ישראלי נוסף שקבוצתו שיחקה בשעת צהריים מוקדמת הוא החלוץ עידן גולן, שנכלל בסגל לראשונה זה חודשיים, אך לא זכה לעלות מהספסל בהפסד של וולונטאר 2:0 לארג'ש במסגרת המחזור ה-13 ברומניה. לקבוצתם של גולן וגבריאל תמאש זהו הפסד ראשון אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים והם בסכנה לאבד את המקום הרביעי.