אחרי הצמד: שון וייסמן בנבחרת המחזור בליגה השנייה בספרד

play
שון וייסמן שחקן ויאדוליד | GettyImages, Denis Doyle
וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל 02:55

חלוץ ויאדוליד שכיכב ב-1:3 על מיראנדס במחזור האחרון נבחר ל-11 המצטיינים של המחזור ה-15. גם חברו לקבוצה פלאטה בפנים

(גודל טקסט)

אחרי שכבש צמד במחזור הליגה האחרון ב-1:3 על מיראנדס, חלוץ ריאל ויאדוליד, שון וייסמן, נכנס לנבחרת המחזור ה-15 בליגה הספרדית השנייה ביחד עם חברו לקבוצה גונסאלו פלאטה.

רגע לפני שחבר לחבריו בנבחרת ישראל לקראת המשחק מול אוסטריה, וייסמן כזכור, הבריק עם צמד נהדר והוא כבר עם שבעה שערי ליגה בליגה השנייה. חלוצה של ויאדוליד פתח את החגיגה שלו בדקה ה-28 של המשחק הביתי מול מיראנדס, כשהקדים את שוער האורחת ונגח מקרוב אל הרשת, ובדקה ה-81 הבקיע את השני אחרי הכנה של סרחיו לאון.

שון וייסמן בנבחרת המחזור בליגה השנייה בספרד
כבוד. וייסמן | צילום מסך, צילום מסך

בספרד ניתחו את הקרב על תואר ה"פיצ'יצ'י" ואת סיכוייו של וייסמן לזכות. החלוץ הישראלי הבקיע עד כה שבעה שערים ב-13 משחקים, שזה כבר יותר מששת השערים שכבש ב-32 הופעות אשתקד. בטבלת מלכות השערים של ליגת המשנה בספרד נמצא וייסמן במקום השלישי, יחד עם שלושה שחקנים נוספים. במקום השני נמצא בורחה באסטון מאוביידו עם שמונה שערים, בעוד בפסגה ניצב חלוצה בן ה-40 של קרטחנה, רובן קסטרו, שזכור בעיקר בשל שמונה העונות שבילה בבטיס בעשור הקודם.

למרות הקצב הטוב בו הוא נמצא, בספרד מודים כי פגרת הנבחרות עשויה לעלות לווייסמן ביוקר בכל הקשור לפרס האישי. גם בפגרה הנוכחית וייסמן יפספס משחק, שכן בשבת הקרובה תארח ויאדוליד השישית את פואנלברדה שנמצאת בקושי מעל הקו האדום.