מוביל במדד האיכות: וייסמן בהרכב הסיבוב של הליגה השנייה בספרד

חג מולד שמח, באדיבות שון וייסמן | GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

הישראלי נכלל בין 11 המצטיינים, שנבחרו על בסיס איכות תרומתם לקבוצה. בתקשורת פרגנו: "השחקן הכי מכריע בהתקפת ויאדוליד"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

שון וייסמן קיבל היום (חמישי) חותמת נוספת לתקופה הנפלאה שעוברת עליו בוויאדוליד. בספרד בחרו היום את הרכב המצטיינים של הסיבוב הראשון בליגת המשנה, על פי ציון המשקף את איכות הפעולות של כל שחקן על המגרש, והחלוץ בן ה-25 נכלל בין ה-11 הטובים ביותר. ערכו של כל שחקן לקבוצה שלו נמדד על בסיס כל הפעולות שלו במשחק, וההשפעה שלהן על כיבוש או ספיגת שער של הקבוצה בהמשך לאותן פעולות, בשקלול עם התדירות שבן השחקן מבצע את אותן פעולות.

וייסמן עומד על רצף של שלושה משחקים שבהם מצא את הרשת, כאשר בסך הכל במאזנו 10 שערי ליגה ועוד אחד במסגרת גביע המלך. באתר "אל דמסארקה" ציינו היום את השחקנים הבולטים בשורות ויאדוליד בסיבוב הראשון, אותו סיימה הקבוצה במקום החמישי בטבלה כשהיא רחוקה שתי נקודות מהמקום השני, ועל החלוץ הישראלי נכתב: "השחקן הכי מכריע בקבוצה מבחינה התקפית".

שון וייסמן שחקן ויאדוליד
גורם מכריע בוויאדוליד. שון וייסמן | צילום מסך, צילום מסך

וייסמן מדורג חמישי בטבלת הכובשים בליגה, מאחורי כריסטיאן סטואני (14), רובן קסטרו (12), סטויצ'קוב ובורחה בסטון (11 כל אחד), אבל ב"אס" הדגישו כי אקס וולפסברגר ומכבי חיפה הגיע לכמות דו ספרתית של שערים מבלי להזדקק לפנדלים, שכן אינו הבועט הראשון בקבוצתו: "וייסמן הוא מנהיג הרוחני של ויאדוליד", נכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי