טירוף מוחלט בדובאי: לא תאמינו כמה עלה הרכב החדש של דיא סבע‎‎

דיא סבע | אינסטגרם

כיסאות מסאז' מעור אמיתי, מסך טלוויזיה ענק, סוני פלייסטיישן, מכונת קפה, כספת, מקרר, תקרת כוכבים נוצצת וכמובן שעל כל הריפודים המעוצבים רקום "DS10". לירון שרון עם הפרטים והסכום ששילם החלוץ

(גודל טקסט)

בשנה שעברה סיפרנו לכם שדיא סבע, כוכב אל נאסר, רכש למבורגיני כחולה שגרמה לכולנו להזיל ריר. כעת, הכדורגלן מתחדש שוב. החיים באמירויות הם חלום עבור סבע שמרוויח כשלושה מיליון דולר לעונה והפעם הוא החליט לפנק את עצמו במרצדס V- class, רכב שמיועד לשישה נוסעים, מה שאולי מרמז על כך שמשפחת סבע, שמונה כיום ארבע נפשות, מתכננת להתרחב בעתיד.

הרכב החדש של סבע
הרכב החדש של סבע | מערכת ספורט1

הרכב המפואר, כפי שניתן לראות בסרטון שפירסם סבע לאלפי עוקביו באינסטגרם, יכול להתפרק ולהפוך לארבעה מושבי VIP. אם תהיתם לעצמכם איך זה לטוס במחלקה ראשונה, הרכב החדש של הליגיונר מציע אפילו יותר פינוקים ממה שהמוח האנושי יכול לתאר בחוויית נסיעה משגעת: כיסאות מסאז' מעור אמיתי, מסך טלוויזיה ענק, סוני פלייסטיישן, מכונת קפה, כספת, מקרר, תקרת כוכבים נוצצת וכמובן שעל כל הריפודים המעוצבים רקום DS10, כיאה לכדורגלן. 


הרכב הוא 'קסטום מייד', כלומר נתפר במיוחד למידותיו של החלוץ שהיה זה שבחר את הצבעים ואמר לייצרנים בדיוק מה הוא רוצה. מה המחיר של דבר כזה. אתם שואלים? קרוב ל-700 אלף שקלים חדשים. נשמע פסיכי, אבל פחות ממה שעלתה הלמבורגיני, שלפי סבע, "תישאר לעד". המרצדס החדשה צפויה לשרת את כל המשפחה שעושה חיל בדובאי וכנראה תתקשה לשוב לישראל עם התנאים הטובים שיש לאמירויות להציע. ולנו במדור רק נותר לאחל לדיא להתחדש ולנסוע בזהירות. 

סע בזהירות. הרכב החדש של משפחת סבע
סע בזהירות. הרכב החדש של משפחת סבע | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי