עבדה כבש ובישל פעמיים בניצחון סלטיק, סבע הורחק באל נאסר

play
ליאל עבדה, סלטיק | GettyImages, Craig Foy/SNS Group
כולל מספרת מרהיבה: אנדרלכט ורפאלוב חזרו לנצח עם 1:4 על אופן 02:25

הישראלי הבקיע את שערו ה-14 העונה והעלה את מאזנו ל-11 בישולים, הוחלף במחצית לאור היתרון וקבוצתו שמרה על הפסגה. אכזבה לשון וייסמן ולוויאדוליד

(גודל טקסט)

התקופה הפנטסטית של ליאל עבדה נמשכת. בשבוע שעבר הישראלי כבש ובישל ב"אולד פירם" נגד ריינג'רס שהשלים מהפך בפסגת הליגה הסקוטית והיום (ראשון) הוא הבקיע ובישל פעמיים ב-45 הדקות הראשונות, כל הדרך ל-0:4 מרשים על מאת'רוול שבמקום הרביעי בסקוטלנד. בשל ה-0:3 המוחץ במחצית ובמטרה לשמור כוחות למשחק אמצע השבוע נגד אברדין, הקיצוני הצעיר הוחלף בהפסקה ובמקומו נכנס ניר ביטון.

סלטיק היא עלתה ליתרון כפול תוך שלוש דקות, תחילה כאשר בדקה ה-28 עבדה הבקיע את שערו ה-14 העונה בכל המסגרות ולאחר מכן בישל בפעם העשירית העונה כשמסר לטום רוגיץ' האוסטרלי, שהסתובב ובעט מחוץ לרחבה פנימה. בדקה ה-43 עבדה גם הבקיע במספרת, אבל נתפס בנבדל גדול והשער נפסל. בדקה ה-45 הוא שוב בישל לרוגיץ', שהפעם בנגיעה מתוך הרחבה קבע 0:3 במחצית. למחצית השנייה עבדה כבר לא שב ול-45 הדקות הנוספות עלה חברו לקבוצה ולנבחרת, ניר ביטון שהיה שותף לניצחון 0:4.

ליאל עבדה, סלטיק
בכושר שיא. ליאל עבדה | אימג'בנק GettyImages, Alan Harvey

* בספרד, אכזבה גדולה לשון וייסמן ולקבוצתו ויאדוליד שסיימו ב-0:0 בחוץ נגד פואנלברדה מהתחתית. החלוץ השלים 90 דקות, אך לא הבקיע משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות וקבוצתו ירדה למקום השלישי בטבלה.

* יום מאכזב היה גם לחלוץ דיא סבע, שספג שני כרטיסים צהובים תוך 10 דקות, ראה את האדום ובדקה ה-81 נטש את כר הדשא בהפסד אל נאסר 1:0 לעג'מאן במחזור ה-14 באיחוד האמירויות.

* גידי קאניוק הוחלף בדקה ה-81 בהפסדה של צ'ונבורי 1:0 לצ'אינגראי יונייטד. צ'ונבורי עדיין במרחק שבע נקודות מהפסגה בליגה התאילנדית.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט ושיחק 63 דקות ב-1:4 הביתי על אופן. קבוצתו מדורגת במקום הרביעי בליגה הבלגית.

* עוד בבלגיה, יונס מלדה נכנס בדקה ה-90 בניצחונה של גנט 1:2 בחוץ על קלאב ברוז'.

* בהולנד, אופיר מרציאנו ישב על ספסל פיינורד בניצחון 0:4 בדרבי על ספרטה רוטרדם.

* בפולין, דור חוגי עלה מהספסל בדקה ה-66 ולא הצליח לסייע לוויסלה קראקוב להימנע מהפסד 2:0 לראקוב.

* בטורקיה, סינטאיהו סלליך פתח בהרכב גנצ'לרבירלי והוחלף בדקה ה-62 בהפסד הביתי הצורם 3:0 לאנקרגוצ'ו. הקשר הוחלף בפיגור 1:0 וכשקבוצתו ב-10 שחקנים.

עוד באותו נושא: ליאל עבדה