"במאת'רוול שמחו לראות שעבדה הוחלף, היה הטוב ביותר בסלטיק"

play
ליאל עבדה, סלטיק | אימג'בנק GettyImages, Craig Foy/SNS Group
29 דקות לזהבי, פ.ס.וו נכנעה 2:1 לאלקמאר עקב טעות ביזארית של השוער 01:56

הקיצוני מעורב כבר ב-25 שערים העונה ואחרי ששוב כבש ובישל ב-0:4 של מאת'רוול, בסקוטלנד שיבחו: "צריך להיות מועמד לתואר שחקן העונה"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ליאל עבדה עבר הקיץ ממכבי פתח תקוה לסלטיק תמורת כארבעה מיליון יורו, אבל בגלזגו כבר מעריכים את שוויו פי כמה. בשבוע שעבר כינו את הקיצוני בן ה-20 "שחקן ברמה עולמית" בתקשורת המקומית, אחרי שכבש ובישל ב"אולד פירם" נגד ריינג'רס שבסיומו הושלם מהפך בפסגה בסקוטלנד, והיום (ראשון) הוא שוב כבש ובישל פעמיים ב-45 דקות בלבד כדי להוליך את סלטיק ל-0:3 על מאת'רוול במחצית.

עבדה הוחלף מכיון שסלטיק תפגוש כבר ביום רביעי את אברדין ובצוות המקצועי החליטו שלא לסכנו בעקבות מספר פגיעות מהן סבל לאחרונה, אולם לא כאלה שמנעו ממנו להגיע העונה ל-14 שערים ול-11 בישולים בכל המסגרות ולשבעה שערים ב-10 המשחקים האחרונים, מספרים פנטסטיים לשחקן שרק לפני מספר חודשים החל את דרכו באירופה. במחצית השנייה עבדה צפה מהספסל וראה את חבריו משלימים את המשימה ומנצחים 0:4.

"במאת'רוול שמחו לראות שעבדה לא נכנס למחצית השנייה אחרי היכולת המרשימה שלו", נכתב ב-BBC, "הוא יצר כל כך הרבה מצבים עבור סלטיק והיווה סכנה גדולה". ב"דיילי רקורד" הוסיפו: "עבדה ורוגיץ' היו המצטיינים ואלו שהובילו את סלטיק לניצחון".

גם ברשתות החברתיות אוהדי סלטיק שיבחו את עבדה וחלקם הגדילו לעשות שטענו שבזכות יכולתו בשבועות האחרונים "הוא לא צריך להיות מועמד רק לתואר השחקן הצעיר של העונה, אלא שחקן העונה".

עוד באותו נושא: ליאל עבדה, סלטיק