ערן זהבי הקדיש את השער למשפחתו: "לא ראיתי את האור בקצה המנהרה"

play
שבר את הבצורת. ערן זהבי | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images
שברו בצורת: זהבי כבש, פ.ס.וו חזרה לנצח עם 0:5 על ויטסה ודסה 02:19

הישראלי של פ.ס.וו שבר בצורת ב-0:5 על ויטסה והתרגש: "עבדתי כל כך קשה בשביל לחזור, ההחלטה לא לעבור ניתוח התבררה כנכונה". המשימה הבאה: מכבי תל אביב בחמישי (19:45, ספורט1)

(גודל טקסט)

ערן זהבי חיכה אתמול (שבת) רק ארבע דקות מפתיחת המשחק מול ויטסה (0:5) כדי לשבור בצורת של שלושה וחצי חודשים עם שער מהיר ששיחרר ממנו הרבה מאוד לחץ. החלוץ הישראלי שפתח בהרכב קבוצתו בליגה לראשונה מאז ה-7 בנובמבר וכבר הוזכר כמועמד לעזוב אחרי הפציעה הקשה שעבר חזר לעצמו בדיוק בזמן מבחינתו, חמישה ימים לפני הביקור של האקסית המיתולוגית מכבי תל אביב בהולנד בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט1).

"זה היה רגע מיוחד, כי עבדתי כל כך קשה בשביל בזה. עברתי תקופה ממש קשה, שלושה חודשים של פציעה, אבל עכשיו אני מאושר מהחזרה. עם פציעה כזו אתה לא רואה את האור בקצה המנהרה, זה לא דבר קל ואף אחד לא ידע כמה זמן ייקח לי להתאושש – חודשיים, שלושה, אולי שישה? החלטתי לא לעבור ניתוח, וזו התבררה כהחלטה הנכונה, אבל מעל הכל עבדתי קשה כדי לחזור".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער
חזר למה שהוא אוהב. ערן זהבי | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images

כשנשאל על הספקולציות שיעזוב את פ.ס.וו כבר בינואר בגלל השוד הנוסף בביתו אמר זהבי: "היו רגעים קשים, אבל המשפחה שלי תמכה בי. התחלתי כאן משהו באיינדהובן, ואני רוצה לסיים אותו. נכון שהיו לי ספקות, אבל בחרתי להישאר כאן יחד עם כולם. אז השער הזה הוא בשביל המשפחה שלי, שבזכותם אני יכול לעשות דברים כאלה. הם נותנים לי את כל האהבה, ואני רוצה להחזיר להם על כך. עכשיו אני יכול לחזור לעשות את מה שאני אוהב – לשחק כדורגל".

עוד באותו נושא: ערן זהבי