בברזיל טוענים: גם פלמייראס רוצה את ערן זהבי, "תגיש הצעה לסוכניו"

play
שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי | GettyImages, ANP
זהבי עלה מהספסל והציל את פ.ס.וו מהפסד ב-4:4 המשוגע נגד קופנהגן 03:57

חלוץ הנבחרת ממשיך לעורר עניין בברזיל, ועל פי דיווחים זהבי "הנרגש מההתעניינות" עומד לקבל הצעה גדולה גם מאלופת דרום אמריקה

(גודל טקסט)

העניין שמעורר ערן זהבי בברזיל רק הולך וגובר, והביקוש לו הוא זוכה בליגה הברזילאית ממשיך לצבור תאוצה. העיתונאי המקומי טיאגו פרנקלין דיווח כי פלמייראס נכנסה למירוץ אחר שירותיו של חלוץ נבחרת ישראל, שהוזכר באחרונה כמועמד לבוטאפוגו. לדברי פרנקלין, אלופת דרום אמריקה למועדונים בשנתיים האחרונות כבר יצרה קשר עם נציגיו של זהבי, ומתכוונת להגיש הצעה בימים הקרובים. פלמייראס נחשבת לקבוצה הרביעית בגודלה בברזיל, ואחת מהקבוצות המפורסמות בדרום אמריקה ובעולם הכדורגל.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי
שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images

עוד צוין בדיווח כי בנוסף לשתי הברזילאיות זהבי מעורר עניין גם בקבוצה מה-MLS, ולדבריו של פרנקלין, זהבי אמר למקורביו כי התעניינותה של בוטאפוגו עוררה אצלו התרגשות רבה. כעת, נראה שלשחורים-לבנים תהיה תחרות מכיוון סאו פאולו במאבק להחתים את החלוץ שיסיים בתום העונה את חוזהו בפ.ס.וו איינדהובן.

אתמול דווח בברזיל על הצעה שהגישה בוטאפוגו לזהבי, שמצדו "התחיל לעקוב באינסטגרם אחרי מנכ"ל הקבוצה", מה שהעלה טענה לקירבה בין השניים. זהבי, על פי הדיווחים, דורש שכר של 400 אלף דולר לחודש.

יש לציין כי אחרי מקרי השוד שעברה משפחת זהבי בהולנד והרצון של ערן ובת זוגו למקום בטוח ושקט – ספק אם הערים הגדולות בברזיל זה המקום הנכון. עם זאת, מדובר באתגר מקצועי גדול, כמו שזהבי אוהב, ובאפשרות לחוזה שמן על רקע העובדה שהוא מגיע כשחקן חופשי, סכומים שספק רב אם במכבי תל אביב יוכלו להשוות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי