אלטמן החמיץ בדו קרב הפנדלים, א.א.ק לרנקה הודחה ממוקדמות האלופות

עומרי אלטמן שחקן א.א.ק לרנקה | אתר רשמי, א.א.ק לרנקה

המפגש הכפול בין הקפריסאים למיטיולנד הגיע לקרב מהנקודה הלבנה, שם הישראלי פגע במשקוף והדנים חגגו. המפסידה תפגוש בליגה האירופית את פרטיזן ונאתכו. גרופר ולודוגורץ עלו

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה לעומרי אלטמן, שסיים את דרכו במוקדמות ליגת האלופות כבר אחרי משוכה אחת. קבוצתו, א.א.ק לרנקה הקפריסאית, הודחה הערב (שלישי) בידי מיטיולנד הדנית לאחר הפסד 4:3 בדו קרב הפנדלים. אחרי 1:1 במשחק הראשון בדנמרק, הקפריסאים עלו ליתרון מוקדם במשחק הגומלין הביתי משער של ויקטור אולטונג'י אחרי תשע דקות, אך כעבור שלוש דקות בלבד הנריק דלסגארד איזן את התוצאה.

אלטמן, שהחל את המשחק על הספסל, נכנס כמחליף בדקה ה-65. המשחק נכנס להארכה אחרי 1:1 בתום 90 הדקות, אך גם ב-30 הדקות הנוספות לא הושגה הכרעה. אחרי שהדנים דייקו בבעיטה הראשונה, אלטמן נבחר להיות הבועט הראשון של המארחת בדו קרב אך הבעיטה שלו פגעה במשקוף. אחרי ששתי הקבוצות דייקו בכל שלוש הבעיטות הבאות, סורי קאבה היה יכול להכריע את ההתמודדות לטובת האורחת עם הפנדל החמישי, אך נעצר על ידי השוער. גוסטאבו היה יכול לאזן, אך החטיא והדנים חגגו.

מיטיולנד תפגוש בשלב הבא את בנפיקה החזקה, כאשר הקבוצה מפורטוגל נחשבת לפייבוריטית ברורה להמשיך לפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. א.א.ק נשרה לליגה האירופית, שם אלטמן יפגוש ישראלי אחר – ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד.

במשחק נוסף בו מעורב ליגיונר ישראלי, לודוגורץ הבטיחה את מקומה בשלב הבא על אף שהפסידה בחוץ 2:1 לשמרוק רוברס. הבולגרים, שהשאירו על הספסל את דני גרופר, העפילו לאחר שהביסו את האירים 0:3 במשחק הראשון ובשלב הבא הם יפגשו את דינמו זאגרב.

עומרי אלטמן, שחקן א.א.ק לרנקה
הדחה כואבת. אלטמן (מימין) | אימג'בנק GettyImages, AFP

תוצאות נוספות הערב במוקדמות האלופות

שריף (מולדובה) – מראיבור (סלובניה) 0:1 (0:1 בסיכום שני המשחקים)
ויקטוריה פלזן (צ'כיה) – ה.י.ק הלסינקי (פינלנד) 0:5 (1:7 בסיכום שני המשחקים)
דודלאנז' (לוקסמבורג) – פיוניק ירבאן (ארמניה) 4:1 (4:2 בסיכום שני המשחקים)
שקופי (צפון מקדוניה) – דינמו זאגרב (קרואטיה) 1:0 (3:2 בסיכום שני המשחקים)