נאתכו בישל פעמיים תוך שש דקות, רפאלוב ניצח את מלדה

קפטן הנבחרת הכין לגומש (23) ומניח (29) ב-0:4 של פרטיזן בווז'דובאץ, 68 דקות לקשר אנדרלכט ב-1:3 על מכלן של מלדה. שער לנחמיה בליטא

(גודל טקסט)

אחרי בישול שער הניצחון מול קלן בקונפרנס ליג, ביברס נאתכו הכין שני שערים תוך שש דקות ב-0:4 של פרטיזן בלגרד בחוץ מול ווז'דובאץ בליגה. קפטן נבחרת ישראל התנהל עם הכדור על סף הרחבה ומסר נגד כיוון התנועה שלו לריקרדו גומש שהשלים צמד בדקה ה-23 אחרי שכבש גם בדקה התשיעית. שש דקות לאחר מכן, הוא מסר לקווינסי מניח ההולנדי שירה פנימה ואת תוצאת המשחק קבע ניקולה טרזיץ' בדקה האחרונה. ניצחון חמישי רצוף לפרטיזן בליגה הסרבית והיא במרחק חמש נקודות מהיריבה המושבעת הכוכב האדום שניצבת בפסגה. נאתכו עם שמונה שערי ליגה ועוד ארבעה בישולים.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט, שפגשה ל"דרבי ישראלי" את מכלן של יונס מלדה. קבוצתו של החלוץ, שהמתין על הספסל, עלתה ליתרון ביתי מפתיע בדקה ה-15 מפנדל מוצלח של ג'ורדי ואנלרברגה. אך האורחת התעשתה עם החזרה מההפסקה. המחליף בן ה-18 מריו סטרויקנס, שנכנס בהפסקה, הפך את התוצאה עם שערים בדקות ה-46 וה-67. דקה לאחר השער השני רפאלוב הוחלף, ובדקה ה-71 פאביו סילבה קבע 1:3. מלדה החליף את ואנלרברגה כעבור שלוש דקות, אך לא הצליח לסייע למארחת לחולל קאמבק.

* עוד בבלגיה: אושר דוידה נכנס בדקה ה-80 במקום סטיפה פריצה והיה שותף ל-0:1 של סטנדרד ליאז' בשרלרואה. קבוצתו ספגה שני אדומים בדקת הסיום, אבל רשמה ניצחון חוץ שלישי ברציפות ועלתה למקום השישי.

יונס מלדה שחקן מכלן
הפסיד לרפאלוב. מלדה | אימג'בנק GettyImages, TOM GOYVAERTS/AFP

* בליטא, צליל נחמיה הבקיע שער ב-1:1 של הגלמן נגד קאונו ז'לגיריס עם בעיטה יפה לחיבורים. עבור הבלם, שערך עד כה 16 הופעות בליגה, מדובר בשער שני העונה. קבוצתו מדורגת במקום השני בליגה אחרי האלופה המכהנת ז'לגיריס וילנה.

* תאי בריבו פתח בהרכב וולפסברגר, שספגה הפסד מאכזב נגד ריד בליגה האוסטרית. הקבוצה מהמקום האחרון הובילה 0:2, הישראלי הוחלף במחצית וראה את חבריו רק מצמקים ל-2:1 בזכות שער עצמי בתוספת הזמן.

* פיראס אבו עקל שיחק 90 דקות בהפסד הביתי של גבאלה 1:0 לקרבאח, מוליכת הליגה האזרית שמחזיקה במאזן מושלם אחרי שמונה משחקים. גבאלה במקום החמישי עם 15 נקודות אחרי תשעה משחקים.

* אופיר מרציאנו שוב סופסל, פיינורד ניצחה 0:2 את טוונטה בליגה ההולנדית.