קטמון פיטרה את אסף נמני, ביקורת על שי אהרון

מי יוציא את אוהדי קטמון מהבוץ?
מי יוציא את אוהדי קטמון מהבוץ? | צילום: דני מרון

זעזוע בקבוצת האוהדים שצברה נקודה מ-15 האפשריות האחרונות

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד 2:0 של הפועל קטמון לבית"ר תל אביב רמלה, שהיה הרביעי בחמשת משחקיה האחרונים, החליטה הנהלת הקבוצה לזעזע את המערכת והודיעה על פיטוריו של המאמן אסף נמני. מי שיעמוד על הקווים במשחק נגד הפועל עפולה ביום שישי הוא עוזר המאמן סרג'יו חאוול.

 

המועמד המוביל לאימון הקבוצה הקבוע הוא יוסי מזרחי, מאמנה לשעבר של בית"ר ירושלים ומכבי נתניה, שאימן בעבר גם את הפועל ירושלים. מועמדים נוספים הם שלומי דורה ופרדי דוד, אליהם צפויה הקבוצה לפנות ביום ראשון. 

 

 

פיטוריו של נמני הגיעו לאחר פתיחת עונה רעה מאוד מבחינתה של קבוצת האוהדים, שלמרות שהצהירה בתחילת העונה על כוונותיה להתברג בפלייאוף העליון ואף לפזול למקומות הראשונים, היא כרגע אחת המועמדות הוודאיות לירידת ליגה.

 

ברוכיאן. הרבה שמות נוצצים הצטרפו אליו

 

נמני הוליך העלה בעונה שעברה את האדומים לליגה הלאומית מליגה א', והקבוצה הגדילה את התקציב ואף החתימה שחקנים שנחשבים לכוכבים בליגת המשנה דוגמת שי חדד, יוגב לרמן, משה בן לולו, רז שטיין ואורי כהן, שהצטרפו לאבירם ברוכיאן שכבר היה בקבוצה.

 

הוועד המנהל של קטמון לא התבייש להצהיר בקיץ כי פניה של הקבוצה כלפי החלק העליון של הטבלה, אולם המחזות על הדשא היו שונים לחלוטין. הקבוצה הציגה משחקים רפים לחלוטין, שבחלקם לא סיכנה כלל את שער היריבה למשך כל 90 הדקות, וגם ארבעת ניצחונותיה הוגדרו על ידי רבים כ"נס". הקש ששבר את גב הגמל היה ההפסד ביום שני האחרון, במהלכו גם נרשם עימות חריף ואלים בין אוהדי הקבוצה לבין אורי כהן ואביו. לאחר 13 מחזורים נמצאת קבוצת האוהדים במקום ה-13 עם 13 נקודות, נקודה מעל הקו האדום.

 

מי שהוביל את סדרת המהלכים בקיץ ובנה את סגל השחקנים הוא המנהל הספורטיבי שי אהרון, שגורם בכיר במועדון רמז בשיחה עם ספורט1 שיש לו חלק לא קטן בכישלון. עם זאת, הבהיר הגורם כי אהרון ישאר בתפקידו מכיוון שהוא פעל רבות למען המועדון והוא מהווה דמות להערצה ולחיקוי.

 

 

שי אהרון. חלק לא מבוטל בכישלון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי