לחמן פוטר מאשדוד אחרי 3:3 אצל לוד

לחמן
לחמן | צילום: עידן סלם

היו"ר יורם מרציאנו הודיע למאמן על סיום דרכו אחרי ניצחון ב-4 מחזורים

(גודל טקסט)

אייל לחמן פוטר ממ.ס. אשדוד, זאת לאחר 3:3 אצל בני לוד. בתום המשחק נפגש יושב ראש המועדון יורם מרציאנו עם המאמן והודיע לו שהוא לא ממשיך על הקווים.

הקבוצה מעיר הנמל, שירדה בעונה שעברה מליגת העל לליגה הלאומית, ניצחה פעם אחת בלבד בארבעת המשחקים האחרונים בליגה הלאומית, אבל גם לא הפסידה.

אשדוד מדורגת במקום השני בטבלה, כאשר במאזנה 28 נקודות והיא רחוקה רק ארבע נקודות מהמוליכה הפועל פתח תקוה. הקבוצה הדרומית ניצחה עד כה שבעה משחקים, סיימה שבע פעמים בתיקו, וירדה מנוצחת פעמיים.

במהלך השבוע שעבר, כזכור, הפסידה מ.ס. אשדוד בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית להפועל אשקלון, עוד תואר ומענק בו קיוו במועדון להיעזר.

 

 

טרם פיטוריו של לחמן, אשדוד התארחה בלוד למשחק המרכזי במחזור ה-16 בליגה הלאומית. קרב הצמרת הסתיים בתיקו דרמטי 3:3, לאחר שהמקומיים הוליכו שלוש פעמים והאורחים השוו בכל פעם מחדש. כבר בדקה ה-15 עלתה המארחת ליתרון ראשון. כדור קרן של מתן לוטטי הגיע היישר אל אימורו לוקמן הוותיק, שהתמקם היטב ברחבה ונגח לרשת.

בדקה ה-56 חזרה אשדוד למשחק עם שער של ניב זריהן, שקבע 1:1. חלפה דקה אחת בלבד ולוד השיבה לעצמה את היתרון משער עצמי של ניר ברדעה מאשדוד, שניסה להרחיק כדור ובעט אותו לשערו שלו. דין דוד השווה בדקה ה-69 מחדש, לפני פיליפ אבו ענזה קבע 2:3 ללוד בדקה ה-73. עשר דקות לסיום היה זה מיקי סירושטיין שאיזן.

את הנהלת אשדוד זה לא שיכנע והם הודיעו כאמור למאמן הקבוצה, אייל לחמן, על סיום דרכו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי