שבה לפסגה: 0:1 לאשדוד על ראשל"צ, הפסד לפ"ת

פער בפסגה. ג'קי בן זקן
פער בפסגה. ג'קי בן זקן | צילום: ירון אלפי‎

המלאבסים הפסידו 2:1 בלוד, שנצמדה אליהם עם 33 נק'. קרית גת - קטמון 2:0

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגה הלאומית החל עם חמישה משחקים, שסיפקו תוצאות מרתקות. בניגוד לעונות קודמות, בהן בשלבים אלו ניתן היה כבר להצביע על קבוצה אחת שנמצאת בדרכה הוודאית לליגת העל, נראה שממחזור למחזור המצב בצמרת רק מסתבך.

 

לאחר תוצאות היום, לא פחות משש קבוצות נמצאות במרחק של שלוש נקודות או פחות מהמקומות מהם מעפילים לליגה הבכירה (בנוסף לרמת השרון, שנמצאת במרחק שש נקודות אך שני משחקים פחות).

 

 

אשדוד – ראשל"צ 0:1

במשחק המרכזי של המחזור ניצחה מ.ס. אשדוד 0:1 את ראשון לציון ועלתה לפסגת הטבלה עם 35 נקודות. המשחק היה עצבני במיוחד ולא פחות משלושה שחקנים הורחקו בו: רחמים צ'קול (61)  וגיא גרוס (91) מראשל"צ, אדיר טובול (81) מהמקומיים. את שער הניצחון כבש בפנדל מיקי סירושטיין בדקה ה-71, לאחר נגיעת יד ברחבה. הקבוצה של אייל ברקוביץ' ירדה למקום החמישי עם 31 נקודות.

 

בני לוד – הפועל פ"ת 1:2

במשחק צמרת נוסף, ניצחה הקבוצה של סלימאן אזברגה את המלבאסים ונצמדה אליה בטבלה: שתי הקבוצות מאיישות כעת את מקומות 3-4 עם 33 נקודות, כמו גם מכבי הרצליה שנמצאת במקום השני ותשחק ביום שני נגד רמת השרון.

 

בן אז'ובל העלה את האורחים ל-0:1 בדקה התשיעית אחרי דאבל פס נהדר עם עמירן שקלים, איציק אבו ג'דיד השווה בדקה ה-23 ומשה בן לולו כבש את שער הניצחון בדקה ה-60, לאחר שקיבל את הכדור בקצה הרחבה ובעט לרשת. בסיום המשחק קראו אוהדי פ"ת למאמן מנחם קורקצי לעזוב את הקבוצה.

 

מכבי קרית גת – הפועל קטמון 2:0

תשומת לב לקבוצה הלוהטת בליגה: הפועל קטמון, שניצחה בפעם החמישית בשבעת המשחקים האחרונים בהם צברה 17 נקודות. קבוצת האוהדים, שעד לא מזמן הייתה בסכנת ירידה ממשית, נמצאת כעת במקום השישי עם 30 נקודות, מרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום השני, ובחדרי חדרים כבר מפנטזים על עלייה היסטורית וחלומית לליגת העל.

 

בהתאם לכושר הנהדר בו היא נמצאת, גם שני השערים של קטמון הובקעו בסטייל: שי חדד ביצע כדור חופשי מושלם בדקה ה-33, נאור סבג השלים בדקה ה-75 במבצע יחיד, לאחר שפרץ לרחבה ומזווית לא קלה הרשית. "אנחנו נהנים מכדורגל, לומדים ממשחק למשחק ונהנים", סיפר בסיום מאמן הקבוצה, פרדי דוד, שטרם נחל הפסד מאז שמונה לאימון. "אני שמח מהניצחון אבל עוד יותר שמח שידענו לשמור על היתרון שלנו. כן, אנחנו מחפשים שחקנים שישדרגו אותנו בחלון ההעברות הנוכחי".

 

מכבי אחי נצרת – מכבי יבנה 1:2

לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון, ניצחה נצרת במשחק הבכורה של ניסן יחזקאל, ופתחה פער של שמונה נקודות מהקו האדום. מוחמד חטיב (26) ואמג'ד סולימאן (66) כבשו לקבוצה המקומית, בר אהרוני (92) לקבוצה הכי לא יציבה בליגה.

 

הפועל ירושלים – הפועל רמת גן 2:0

הקבוצה של אלי מחפוד מתרחקת מחוף מבטחים, ואם דברים לא ישתנו במהרה הירושלמים ימצאו את עצמם בליגה א'. את השערים לאורחים כבשו ברוסו (2) ומוטי ברשצקי (71). איתמר כהן החטיא פנדל למארחים בדקה ה-88.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי