הפועל פ"ת הפסידה גם לאשקלון, אשדוד ניצחה

גיא צרפתי. עוד הפסד ביתי
גיא צרפתי. עוד הפסד ביתי | צילום: אודי ציטיאט

צרפתי צפוי לעזוב אחרי 3:1 בבית. 1:1 בין ר"ג לראשל"צ, ניצחון דרמטי לקטמון

(גודל טקסט)

הליגה הלאומית מעבירה הילוך לקראת סיום העונה הסדירה והחלוקה לפלייאוף עליון ותחתון. בין המקום השני לעשירי מפרידות חמש נקודות בלבד וכל שער מעתה ואילך, עשוי לחרוץ גורל של עונה שלמה כמעט עבור כל קבוצה. במוקד המחזור ה-26 עמד המפגש בין הפועל אשקלון להפועל פ"ת במושבה. שחקניו של יובל נעים לא נרתעו ממשחק החוץ, ניצחו 1:3 וזינקו למקום השני בטבלה. גיא צרפתי סגר משחק שביעי ברצף בלי ניצחון.

 

מ.ס אשדוד השיגה עוד ניצחון בדרך הבטוחה לליגת העל, הפעם 0:3 על מכבי יבנה. הפועל קטמון רשמה ניצחון דרמטי 0:1, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, על רמת השרון. בית"ר ת"א/רמלה ניצחה בקריית גת 1:2 וקירבה אותה עוד קצת לליגה א'. במשחק צמרת נפרדו הפועל רמת גן והפועל ראשל"צ ב-1:1. 

 

 

הפועל פ"ת – הפועל אשקלון 3:1

הקבוצה הלחוצה ביותר בליגה הלאומית היא ללא ספק הפועל פ"ת, שעם רצף תוצאות לא טובות לאחרונה (שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון), רואה את אשדוד מתרחקת ממנה ממחזור למחזור.

 

לאשקלון: עידן שריקי (8), ירדן אבוחצירה (38), ניראל מחפוד (42). לפ"ת: בן מלכה (47)

 

צרפתי. מחפש ניצחון ראשון (אודי ציטיאט)

 

מ.ס אשדוד – מכבי יבנה 0:2

הקבוצה עם הכי פחות כאבי ראש, נכון לעכשיו, היא מ.ס אשדוד, שבמשחק ביתי קל ניצחה בקלות את מכבי יבנה כדי לגרוף עוד שלוש נקודות בדרך לליגת העל. אשדוד משקיפה בפסגה על כל הליגה מרחק שמונה נקודות מהמקום השני.

 

לאשדוד: מאוריסיו קורדיירו (2), מיכאל אוחנה (20), גדי קינדה (89)

 

הפועל קטמון – הפועל רמה"ש 0:1

עוד קבוצה שפתאום מוצאת את עצמה מפנטזת על העפלה היא הפועל קטמון, שאירחה בטדי את רמת השרון וניצחה אותה 0:1 משער דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן.

 

לקטמון: מתיאס מרטין (90+4)

 

הפועל ראשל"צ – הפועל רמת גן 1:1

אחד המשחקים המעניינים של המחזור, היה המפגש בין ראשון לציון להפועל רמת גן שהסתיים בתיקו 1:1. שתי הקבוצות צמודות חזק בצמרת ורק נקודה מפרידה ביניהן לטובת הקבוצה של האורדונים.

 

לרמת גן: דידייה ברוסו (18). לראשל"צ: יוסף אבו לאבן(81)

 

מכבי קריית גת – בית"ר ת"א/רמלה 2:1

המועדון הדרומי סוחב אחריו את כל הליגה ועם ניצחון אחד בלבד בעשרים ואחד המשחקים האחרונים קשה לראות איך החבורה של ארז בנודיס תשרוד. מולה התייצבה וניצחה בית"ר ת"א/רמלה, רגע לפני שתארח את הפועל באר שבע בגומלין רבע גמר הגביע.

 

לבית"ר ת"א/רמלה: סוהיל ארמלי (12), רוסלן ברסקי (39). ליבנה: טימור אביטן (71 בפנדל)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי