"קורצקי ביזה את הבעלים, המקום ה-1 הוא לא הישג"

לא היה ממשיך גם אם היה מעפיל לליגת העל. קורצקי
לא היה ממשיך גם אם היה מעפיל לליגת העל. קורצקי | צילום: דני מרון

גורם בפ"ת תוקף את המאמן שעוזב לנתניה. נעים, צרפתי ולנדאו מועמדים להחליפו

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה אמורה למנות בקרוב מאמן חדש במקומו של מנחם קורקצי, שעזב את הקבוצה לטובת מכבי נתניה לאחר שהמלבאס ניצחו 0:2 את מכבי אח"י נצרת ועלו למקום הראשון.

 

גורם המקורב למוליכת הליגה הלאומית טען בתוקף בשיחה עם ספורט1 כי קורקצי לא היה ממשיך באימון הקבוצה גם אם הייתה עולה לליגת העל: "הוא נמצא בנתק מוחלט עם הבעלים דורון גלנט, אך למרות זאת העזיבה שלו לא הגיעה מכיוון המועדון".
 

 

"קורצקי ביזה את הבעלים כשסרב להחתים שחקן גנאי בשם דניאל בואטנג ועשה זאת באופן כזה שכולם במועדון הכירו את הסיפור", המשיך המקורב. "אפשר היה לחשוב שהזרים או הישראלים שהוא הביא מאנשי שלומו היו הצלחה מרעישה. קורצקי הבטיח בעונה שעברה להשאיר את הקבוצה בליגת העל ונכשל בגדול. המקום הראשון הוא לא הישג גדול, כל מאמן במחלקת הנוער יכול להעלות את לעלות לליגת העל העונה עם פתח תקווה כי העונה הלאומית חלשה במיוחד".

 

למרות שעזיבתו של המאמן התקבלה בחיוך מצדו של הבעלים, מספר שחקנים בקבוצה הגיעו לאחר המשחק לביתו של הבעלים בהוד השרון וביקשו מגלנט להשאירו עד תום העונה. גלנט סיפר להם על מערכת היחסים העכורה בין השניים, ומדבריו היה ניתן להבין כי קורצקי סרב להיפגש עמו לשיחת הבהרה.

 

בסיום המשחק נגד נצרת הבהיר קורצקי שלא ימשיך במועדון שאינו רוצה אותו, ואף חשף כי מהלך עזיבתו והאור הירוק שקיבל למעבר לנתניה התקבלו עוד לפני ששוחחו איתו. מי שהוא עוזרו במשך שנים רבות כולל בפ"ת, איציק שאקי, מועמד לעזוב יחד איתו. המועמד המוביל להחליפו הוא פליקס נעים, שפוטר מהפועל כפר סבא, אולם גם גיא צרפתי וגילי לנדאו נמצאים ברשימתו של הבעלים, שאמור לשוחח עם המנכ"ל יורם עינב על המשך דרכו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי