טלקר התפטר מאימון מכבי הרצליה שבוע לאחר שמונה

מאסיפת הקבוצה היה ברור שהוא מחליט מי עולה ב-11. שיימן
מאסיפת הקבוצה היה ברור שהוא מחליט מי עולה ב-11. שיימן | צילום: עדי אבישי

המאמן לא הסכים לקבל את התערבות שיימן בקביעת ההרכב. הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

סערה בהרצליה. עופר טלקר, שמונה רק בשבוע שעבר לאימון מכבי הרצליה מהליגה הלאומית, הגיש את התפטרותו. המהלך מפתיע לכאורה, אך לספורט1 נודע כי ההתפטרות הייתה צפויה למדי והתבשלה בחדרי חדרים מיד לאחר אסיפת הקבוצה שהתקיימה בסוף השבוע בראשותו של הבעלים אריאל שיימן, שממנה ניתן היה להבין כי הוא זה שיקבע את ההרכב הפותח למשחק נגד אחי נצרת ביום שישי (הפסד 1:0).

 

תחילה נראה היה כי הפגנת השרירים תעבור בצורה שקטנה שכן טלקר לא הספיק להתאקלם ולהכיר את השחקנים, צוות האימון וכל האווירה סביב הקבוצה, אך שחקנים סיפרו לספורט1 כי שמעו את טלקר מבהיר לגורם במועדון שאם תוך שבוע הדבר לא ישתנה הוא יניח את המפתחות ויילך הביתה.

     

    "זה לא חדש ולא מפתיע", אמר גורם המקורב למועדון. "כל מאמן שמגיע להרצליה יודע ששיימן הוא הרבה יותר מבעלים אלא איש עם ידע עצום בכדורגל. על רקע מה שקרה עם חיים שאבו לאורך כל העונה זה לא מפתיע אף אחד שטלקר לא רצה להישאר".

     

    מספר שחקנים ידעו לספר כי אחד מחילוקי הדיעות בין שיימן לשאבו היה סביב העובדה שהבעלים סבור שחומר השחקנים המצוי בשרון איכותי מאוד וראוי לעלות ליגה, בניגוד למאמן המתפוטר שניסה להנמיך את הציפיות. לפני שהצדדים נפרדו העניין כמעט והגיע לסף פיצוץ כאשר הם החליפו דברים בצורה חריפה באחד הכנסים שניהלה הקבוצה על רקע העניין.

    מה דעתך על הכתבה?

    אהבתי
    לא אהבתי