אבוקסיס: "הרביעייה הכי מתוקה שספגתי בחיים"

|

מאמן בני יהודה מאושר מהחזרה לליגת העל. גלבאן: "רוצה להמשיך בקבוצה"

(גודל טקסט)

"זאת הרביעייה הכי מתוקה שספגתי בחיים שלי", כך אמר היום (שישי) מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, דקות ספורות לאחר שהבטיח עם קבוצתו את הכרטיס לליגת העל, למרות הפסד של 4:3 בווינטר להפועל רמת גן, "במחצית הראשונה נראנו רע, בשנייה השתפרנו, אבל אנחנו נחליק את המשחק. היה כדורגל של בלאגן, לא כזה שאוהדים אוהבים, אבל למרות שהפסדנו עלינו".

 

 אבוקסיס התייחס לכוכב בני יהודה, פדרו גלבאן. "זה לא שלא רציתי את פדרו בתחילת העונה. התאכזבתי מכל ההתנהלות מול הסוכן שלו בקיץ, שבהתחלה אמר לא ואז כן. אבל מדובר בשחקן טוב, חשוב מאוד ושמחתי שהוא אתנו". גלבאן עצמו אמר: "מרגיש חבל על הזמן לעלות עם בני יהודה. אני רוצה להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה".

 

 

"בעונה שעברה קרתה לנו תקלה חמורה וירדנו ליגה", אמר הבעלים משה דמאיו, "אבל שינסנו מותניים וחזרנו בגדול לליגת העל. נשמח כמה ימים, נרגע ואז נשב ונתכנן את מעשינו לעונה הבאה".

 

איציק עזוז: "לעלות ליגה זה לא כל כך קל כמו שאנשים חושבים. באנו קצת שאננים למשחק מול רמת גן בגלל הפרש הנקודות הגדול אבל מה שחשוב הוא שעלינו".

 

בלדוט. "לעלות זה תמיד כייף" 

 

בלדוט: "הייתי גם בעלייה הקודמת ושם זה היה במחזור האחרון, אבל לעלות זה תמיד כייף. העיקר שהחזרנו את בני יהודה למקומה הטבעי ואני מאמין שעם חיזוק נכון וטוב גם נתקע יתד בליגת העל".

 

האזינו לשיר העלייה של בני יהודה בביצועו של גילי כהן

 

ואבוקסיס סיכם: אמרתי לשחקנים באימון הראשון. תמחקו את עונת הירידה. כי אם נביא את כל הדיכאון שהיינו בו כל הקיץ, לא נצליח להתמקד בעלייה".

 

אוהד קדוסי: "זו הרגשה טובה, "אין יותר טוב מזה. זו הייתה המטרה שלנו מתחילת השנה ואני שמח שעמדנו ביעדים שלנו. מקומה של בני יהודה בליגת העל – קרה מה שקרה בשנה שעברה ואני שמח שתיקנו את זה הכי מהר שיכולנו. אנחנו חוזרים"

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי