רודי חדד במו"מ מתקדם עם הפועל אשקלון

רודי חדד. יגיע לדרום?
רודי חדד. יגיע לדרום? | צילום: GettyImages

פרסום ראשון: הקשר היהודי-צרפתי במגעים. גם עידן שריקי חתם

(גודל טקסט)

בהפועל אשקלון העולה החדשה לליגה הלאומית ממשיכים להפתיע ולבנות קבוצה ששואפת להתברג בצמרת. לאחר שהמאמן יובל נעים חיזק את החלק האחורי עם ההחתמות של שחקנים כמו האחים אבי ורן מלכה והבלם יורגן קולין, אקס הפועל ת''א, המועדון הודיע הבוקר (ראשון) על החתמתו של חלוץ עירוני קרית גת, עידן שריקי.

 

שריקי שיחק בעברו במספר קבוצות בליגת העל ובהן מכבי פ"ת ומכבי נתניה, ובעונה הבאה יפגוש את מועדון נעוריו, מ.ס אשדוד שאף הוא יאבק על הכרטיס לליגת העל.

 

 

במקביל, לספורט1 נודע כי הקשר היהודי-צרפתי,רודי חדד, נמצא במו''מ מתקדם עם האשקלונים על הצטרפות למועדון הדרומי ופתיחת דף נוסף בישראל אחרי הקדנציה הראשונה במדי מכבי ת''א.

 

חדד בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של פאריז סאן ז'רמן הגדולה בה שיחק בשורות הבוגרים 9 פעמים והושאל לוולנסיין לעונה אחת. ביולי 2007 חתם חדד במכבי ת''א תמורת חצי מליון אירו. במהלך העונה הראשונה חדד בישל 11 פעמים וכבש שער אחד, בעונה השנייה הוא שיחק רק בארבעה משחקים בהרכב וכבש ובישל שער אחד. חדד קיבל אזרחות ישראלית במהלך שהותו בישראל.

 

בשנים האחרונות שיחק חדד במדי שאטורו ואוקזר הצרפתיות. העונה המלאה האחרונה שלו הייתה ב-2013 כאשר שיחק 21 פעמים וכבש שני שערים במדי אוקזר בליגת המשנה. לחדד יש הופעה אחת בנבחרת צרפת הצעירה. אשתקד היה במגעים גם עם מכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי