כפ"ס חושבת עליה: רהב על הכוונת, נעים צפוי להמשיך

נעים. יעלה עם הקבוצה לליגת העל
נעים. יעלה עם הקבוצה לליגת העל | צילום: עדי אבישי

אם הירוקים יחזרו לליגת העל המאמן צפוי להישאר, השוער עשוי לשוב

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא רוצה להשלים היום (שישי) את המשימה לשוב לליגת העל. בכך תוכל הקבוצה לרשום שתי עליות ליגה בתוך שנתיים, כאשר אשתקד שבה מליגה א' ללאומית. הירוקים יארחו את הפועל עפולה ב-16:00 ויקוו להשיג שלוש נקודות ומנגד, למעידה של בני לוד נגד הפועל ר"ג.

 

בשרון בונים על היריבות בין ר"ג ללוד, יריבות שנוצרה כששתי הקבוצות נאבקו על עלייתן לליגת העל עם אותו משחק זכור שהסתיים בקטטה המונית. בר"ג הבטיחו השבוע כי ילחמו על מנת לקלקל ללוד את מאמצי העליה שלהם – כך שכפר סבא תהיה המרוויחה הגדולה.

 

 

במקביל, בשרון מריחים עליה ומרגישים זאת בכמות הקהל שמגיעה במשחקים האחרונים ללוויטה. בקבוצה אמרו: "הממוצע עמד עד כה על סביבות 1,500 אוהדים, אך בשבועות האחרונים רואים עליה משמעותית בכמות הקהל במשחקי הבית. ההערכה שלמשחק נגד עפולה יגיעו קרוב ל-4,000 אוהדים אם לא יותר".

 

אוהדי כפר סבא. מצפים לכ-4,000 צופים (עדי אבישי)

 

בקבוצה אמנם טרם עוסקים בעונה הבאה עד אשר תובטח העליה, אך מאחורי הקלעים עוסקים במספר גזרות. ראשית, גזרת המאמן. פליקס נעים נחשב אהוב על ידי השחקנים ועל ידי לא מעט מהאוהדים אשר מגדירים אותו כמי "שעשה ניסים עם סגל בינוני". נעים צפוי להמשיך אם הקבוצה תעפיל לליגת העל, וזאת למרות ששמו של אלישע לוי עלה כאופציה לאחר שנודע כי לא ימשיך בב"ש. לכפ"ס אין את הסכומים אותם ידרוש לוי ומנגד כאמור מרוצים מעבודת נעים.

 

בנוסף, השוער בן רהב ששיחק בעברו במועדון, עשוי לשוב לקבוצה בליגת העל. השוער שמשמש העונה כשוער המשנה של בית"ר ירושלים, מרבה להגיע למשחקי הקבוצה בשרון, נמצא בקשר עם האוהדים ונחשב לדמות אהודה במועדון. יחד עם זאת, אוהד כהן נותן עונה טובה, אך לאור גילו המתקדם לא בטוח שירצה להמשיך במעמסה של ליגת העל ובסיטואציה כזו רהב ייכנס לתמונה.

 

גם סאגת המגרש מעסיקה בימים אלו את ראשי המועדון ובראשם סתיו שחם. מאמצים רבים נעשים על מנת לאשר את אצטדיון לויטה המיושן לליגת העל, אך לעת עתה לא נראה כי זה יאושר. ייתכן ויוקם יציע נוסף בצד המזרחי של האצטדיון וכלל האצטדיון יעבור שיפוץ שיתאים אותו כיאה לאירוח משחקים בליגה הבכירה. דבר זה יגרום לכפ"ס לנדוד למגרש אחר, ככל הנראה המושבה או נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי