"אפשר לוותר על מחנה אימונים באירופה"

שחקני אשדוד באימון בבולגריה. בוקר לא קל
שחקני אשדוד באימון בבולגריה. בוקר לא קל | צילום: אוהד צוויק, האתר הרשמי

שחקן מ.ס אשדוד על האירועים בבולגריה: "היו עבירות שחרגו מעט מהמקובל"

(גודל טקסט)

בעלי קבוצת מ.ס.אשדוד, ג'קי בן זקן יוצא היום (שני) לסופיה להיות כפי שתוכנן עם קבוצתו בשלושת הימים האחרונים במחנה האימונים בבולגריה.

 

בן זקן שוחח עשרות פעמים אל תוך הלילה עם ראשי הקבוצה, המאמן וחלק מהשחקנים בניסיון להרגיע את האווירה הקשה שהשתררה עקב פריצת אוהדי צסק"א סופיה למגרש ואירועי האלימות הקשים. הבעלים הבהיר הבוקר: "מחנה האימונים יימשך כרגיל וכבר מחר (שלישי) מתוכנן משחק נוסף בבולגריה".

 

 

שחקני הקבוצה קיימו אתמול והבוקר שיחות עם בני משפחותיהם' שחלקם דרשו מהשחקנים לבקש מראשי הקבוצה לסיים את מחנה האימונים בסופיה ולשוב הביתה לישראל. עם זאת, הקבוצה תצא לפני הצהריים לחצי יום חופשי בבירה סופיה, המרוחקת כשעה נסיעה ממחנה האימונים, במטרה להירגע ולשוב להתנהלות הרגילה.

 

שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "יש מי שמנסים לקשור את פריצת חמומי המוח המטורפים לדשא בשל המשחק הנוקשה שלנו, אבל זה לא ככה. היה משחק רציני של שתי הקבוצות וכמו בכול משחק היו עברות שמעט חרגו מהמקובל".

 

שחקן אחר בקבוצה הוסיף: "בימים אלה שיהודים וישראלים נמצאים באין הסערה הפוליטית בשל מה שקורה עם הפלסטינאים, אפשר בהחלט שלא לקיים את מחנה האימונים באירופה. כולנו מרגישים הבוקר מצוין, אבל פרשת המשחק אתמול ממשיכה להיות הנושא המרכזי בשיחות הרבות עם המשפחות והחברים בארץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי