קוקיה חתם בהפועל ר"ג: "מחכה לצאת לדרך"

קוקיה. מעמדת העוזר לעמדה מס' 5
קוקיה. מעמדת העוזר לעמדה מס' 5 | צילום: עדי אבישי

עוזר מאמן הפועל י-ם אשתקד ישחק בליגה הלאומית: "כיף להיות חלק מקבוצת אוהדים"

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

אחרי עונה אחת בחוץ, אורי קוקיה חוזר לפרקט. סנטר נבחרת ישראל לשעבר, ששימש אשתקד כעוזר מאמן שני בהפועל ירושלים, סיכם את תנאיו בהפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית. קוקיה שיחק בעבר במכבי רחובות, הפועל תל אביב, עירוני נהריה, גליל עליון, בני השרון, מכבי חיפה, הפועל חולון והפועל ירושלים.

 

רמת גן/גבעתיים היא ממשיכת דרכה של הפועל ר"ג האגדית, שסיימה שש פעמים כסגנית האלופה והגיעה לחמישה גמרי גביע. בשנת 1988 פורקה הקבוצה, אך לפני ארבע שנים הוקמה מחדש וטיפסה מליגה ב' לליגה הלאומית. קוקיה מצטרף ליועד בית יוסף ותומר פיסצקי שחתמו מוקדם יותר הקיץ.

 

 

"אני שמח מאוד להצטרף לקבוצה", אמר קוקיה השוהה בניו יורק לאתר הרשמי של הקבוצה, "כיף להיות חלק מקבוצה ששייכת לאוהדים, שממלאים את המגרש בכל משחק ודוחפים את הקבוצה קדימה. אני בטוח שכולנו נעשה את המקסימום בשביל לגרום גאווה לכולם ואני כבר מחכה לצאת לדרך".

 

יו"ר הקבוצה, נמרוד כהן: "אנחנו שמחים וגאים לצרף לשורותינו את אורי, שחקן נבחרת ישראל לשעבר, שבחר להצטרף לאימפריה מבין הרבה אפשרויות שעמדו בפניו. אורי שיחק ברמות הגבוהות ביותר ויביא איתו המון ניסיון וחוכמה. הוא משתלב היטב בחזון שלנו של שאיפה למצוינות ספורטיבית, אבל לא פחות חשוב – לעשות את זה עם אנשים איכותיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי