אסף נמני: "לא יודע אם כל השחקנים יעברו בבקרה"

שחקני הפועל קטמון ירושלים במחנה האימונים
שחקני הפועל קטמון ירושלים במחנה האימונים | צילום: הפייסבוק של הפועל קטמון ירושלים

מאמן קטמון סיפר עם חזרת הקבוצה ממחנה האימון: "מכוונים לפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

הפועל קטמון נחתה לפנות בוקר (שלישי) לאחר מחנה אימונים בפולין שארך 10 ימים. הקבוצה האדומה-שחורה מירושלים ערכה שני משחקי אימון במהלך המחנה ולא הצליחה לנצח ואפילו לא לכבוש שער. נגד אא''ק אתונה הקבוצה הפסידה 1:0 למרות שהגיעה למספר לא מבוטל של הזדמנויות ואת המשחק השני נגד פליקן ניכנובו מהליגה השנייה בפולין סיימה ב-0:0 מאכזב.

 

זה היה משחקה השביעי של הפועל קטמון לפני פתיחת העונה בגביע הטוטו, במהלכם הצליחה להשיג סה''כ ניצחון אחד נגד הפועל עכו (3 הפסדים ו-3 תוצאות תיקו).

 

 

"עברנו מחנה מוצלח, עשרה ימים של עבודה והגיע הזמן לעבודה האמיתית" אמר אסף נמני עם נחיתת הקבוצה וסיכם את המחנה: "היה מחנה אימונים פנטסטי, עבדנו קשה מאוד, היו לנו שני משחקי אימון קשים מאוד – באופן כללי השגנו את היעדים המקצועיים שהצבנו לעצמנו. העיניים כרגע הן ליום שישי הקרוב למפגש מול בני לוד".

 

"השנה אנחנו מכוונים לכיוון צמרת הלאומית, אל עבר הפלייאוף העליון" התייחס נמני למטרות המועדון לעונה הקרובה, "זה המקום של קטמון. אני מאוד מקווה שאנחנו נעמוד ביעד הזה שהצבנו לעצמנו, זו הולכת להיות ליגה מאוד מאתגרת וקשה ויש הרבה עבודה לפנינו".

 

המאמן גם התייחס ליכולת הדלה בחלק ההתקפי, שני שערי זכות בשבעה משחקים, ואמר: "אני לא הייתי אומר שזו בעיה קשה, אלא שיש טיפה חלודה שאנחנו צריכים להסיר עם המשחקים ועם יותר דקות משחק לשחקנים".

 

הפועל קטמון תארח ביום שישי בשעה 16:00 את בני לוד בטדי למחזור הראשון של גביע הטוטו כשיש לא מעט בעיות בדרך: "אני מקווה שקודם כל השחקנים יעמדו לרשותי, רק ברביעי נדע אם כל השחקנים יעברו בבקרה התקציבית ואז אוכל לדעת איזה סגל יהיה לי למשחק הזה" סיכם המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי