"הפועל שונאת את מי שנתן לה את הנשמה"

טורק. לא זכה לכבוד מהפועל תא
טורק. לא זכה לכבוד מהפועל תא |

ג'ימי טורק התראיין ל-103FM וירה: "כל עוד תאומים במועדון, לא אדרוך בו"

(גודל טקסט)

ג'ימי טורק מונה לתפקיד מאמן אחי נצרת מהלאומית. המאמן יצטרף לסלאח חסארמה כמאמן ערבי נוסף בליגות הבכירות בישראל אחרי לא מעט שנים שלא מונו מאמנים מהמגזר.

 

טורק התראיין לתוכנית הספורט של FM103 והתייחס למינוי, למגזר, לציפיות וגם למועדון עימו הוא מזוהה הכי, הרבה ת"א והיה לו הרבה מה להגיד.

 

 

תחילה דיבר טורק על המינוי: "זו קדנציה שניה בנצרת. יש לי הרבה חברים בעיר, ביקשו ממני יפה להגיע ואמרו שהולכים לבניה של משהו חדש. בשנה שעברה דיברו עליה והביאו הרבה רכש. השנה אין מספיק שחקנים שאפשר לכוון לעליה. יש שחקנים צעירים, מקומיים, מחלקת נוער טובה ויש פוטנציאל להתכוון. אין מטרה מוגדרת לעלות ליגה. לא נתנגד לעלות".

 

על הציפיות: "עזבו את הקבוצה שישה שחקני הרכב. חטיב, אקסברד, דאבור. כולם שחקנים רציניים שעזבו. ההנהלה יודעת שצריכים להביא כמה שחקנים. לא יהיה קל, אני לא פוחד. אני לוקח בחשבון שיהיה קשה, אבל מאמין בקבוצה ובאנשים שיעשו הכל כדי שהקבוצה תצליח. אני גם מאמין בעצמי.

 

על סוגיית המחסור במאמנים ערבים אמר: "מגיעה מילה טובה לאיזי שירצקי על המינוי של חסארמה. במגזר הערבי יש בעיה, מעדיפים להביא מאמן מבחוץ. לא מספיק מאמינים במאמן הערבי. אני מקווה שנצליח וקבוצות ערביות כולל סכנין יחלו למנות מאמנים מהמגזר הערבי. יש מאמנים שהיו שחקני עבר ויש להם ידע".

 


תאומים. "לא אוהבים אותי במועדון" (עדי אבישי)

 

טורק התייחס ליחס מהמועדון בו גדל, הפועל ת"א: "כל זמן שתאומים באסופה הגדולה של המועדון, לא אוכל לדרוך שם. יש שם אנשים שלא אוהבים אותי. הם לא אוהבים ביקורת. הפועל ת"א זה הקבוצה שהכי שונאת את האנשים שנתנו לה את הנשמה. כנראה שלא אוהבים אנשים שאכפת להם מהמועדון, למרות שבכל העולם זה נהוג למנות שחקני עבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי