קטמון המריאה לפולין: "תהיה קבוצה חזקה"

קטמון בשדה התעופה. 10 ימים בפולין
קטמון בשדה התעופה. 10 ימים בפולין | צילום: גיא אדרי

חרמון התייחס לפני היציאה למחנה לשינויים בסגל: "לא צריך לדבר על הצהרת כוונות"

(גודל טקסט)

הפועל קטמון יצאה אמש (ראשון) למחנה אימונים בפולין שייערך 10 ימים ובין היתר תפגוש קבוצתו של אסף נמני למשחק אימון את אא"ק אתונה החזקה, קבוצתו החדשה של ססאר ארסו.

 

קטמון קיימה בארץ חמישה משחקי אימון, מתוכם רשמה שני הפסדים לחיפאיות, שתי תוצאות תיקו וניצחון בודד נגד הפועל עכו.

 

 

"עבודה יש תמיד, זה חלק מהעניין בכדורגל. אנחנו באים בגישה של גיבוש הקבוצה, הן מבחינה קבוצתית והן מבחינה חברתית" התייחס נמני למשחקים שקבוצתו שיחקה. "המטרה שלנו במחנה האימון היא להנחיל את שיטת המשחק שלנו".

 

האדומים שחורים מירושלים יצאו למסע רכש מאסיבי הקיץ שכולל את יוגב לרמן בלמה של הפועל רעננה בעונה החולפת, המגן השמאלי אורי כהן, רז שטיין משה בן לולו ושי חדד, שמות המעידים על הצהרת כוונות מבחינת המועדון: "אני מבטיח שאחרי המחנה אני אדע בדיוק לאן הפנים של קטמון הולכות, בשביל זה אנחנו יוצאים למחנה אימונים של 10 ימים. אין ספק שקטמון לא תהיה קבוצה של אפיזודה חולפת, יש לנו כיוונים בראש שאנחנו מדברים עליהם, אנחנו צריכים לעבוד קשה ואני מקווה שהכל יתחבר לנו וזה יבוא לידי ביטוי במגרש".

 

הקבוצה יצאה למחנה האימונים עם סגל מלא בישראלים וללא שחקן זר, ועל כך אמר נמני: "אנחנו נמצאים כרגע בסגל שחקנים ישראלים אך ורק בגלל סיבות מקצועיות. אם אנחנו נראה לנכון ששחקן זר כזה או אחר יכול לבוא ולשדרג אותנו, אז אנחנו נצרף אותו".

 

מי שחתם לעונה נוספת בקבוצה הוא הקפטן גולן חרמון, שלשחקן זו יציאה ראשונה למחנה אימונים בחו''ל יחד עם הקבוצה: "אנחנו יוצאים לעבוד על הפן המקצועי במטרה לחזור לארץ עם תובנות טובות לגבי ההמשך לא יודע אם צריך עכשיו להתחיל לדבר על הצהרת כוונות, אני חושב שנבנית פה קבוצה טובה, קבוצה שתהיה חזקה".

 

קבוצות צריכות לחשוש מהפועל קטמון?

 

"אני חושב שמטבע הדברים קבוצות יבואו נגדנו הרבה יותר מוכנות ועם הרבה יותר מוטיבציה. אנחנו מבחינתנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה כמו שאנחנו יודעים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי