ניצחונות למ.ס. אשדוד, מכבי יבנה ואשקלון

יובל נעים. עוד ניצחון עם אשקלון
יובל נעים. עוד ניצחון עם אשקלון | צילום: עדי אבישי

המחזור השלישי בליגת המשנה נחתם עם שלושה משחקים, כולם הוכרעו

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה הלאומית שהחל ביום שישי, הסתיים הערב (שני) עם שלושה משחקים. מ.ס. אשדוד השיגה ניצחון ראשון על חשבונה של עירוני קרית גת 1:2 בחוץ. הפועל אשקלון ניצחה בביתה 0:2 את הפועל ירושלים, ומכבי יבנה ניצחה 1:2 את מכבי הרצליה.

 

עירוני קרית גת – מ.ס. אשדוד 2:1

 

אייל לחמן וקבוצתו, השיגו ניצחון ראשון העונה, במשחק שבו התארחה ברמלה אצל מכבי קריית גת. דווקא המארחת הוליכה 0:1 משער של אוהד אדלשטיין בדקה ה-36. דין דוד השווה בדקה ה-43 ורועי דיין כבש את שער הניצחון בדקה ה-75. אשדוד עלתה למקום התשיעי בטבלה.

 

 

הפועל אשקלון – הפועל ירושלים 0:2

 

ליאור פוטרמן מוסר: בדקה ה-30, עידן שריקי העלה את אשקלון ליתרון מוצדק 0:1. כבר בדקה הראשונה למחצית השנייה, אשקלון מצאה את עצמה ב-10 שחקנים לאחר שמגן הקבוצה חיים איצרין ביצע עבירה קשה וקיבל את הצהוב השני.


למרות הלחץ והשליטה של אשקלון, הפועל ירושלים הגיעה למספר הזדמנויות כאשר הבולטת שבהן הגיעה בדקה ה-54 כאשר מראנו ניקולס בחן את ערנותו של גליל בן סנן שהדף את הכדור.

דקתיים לסיום המשחק, שי רביבו העלה את המארחת ליתרון 0:2, לאחר אחד על אחד מול השוער האורח, שהסתיים עם הכדור ברשת.

 

מכבי יבנה – מכבי הרצליה 1:2

 

ניצחון ראשון העונה למכבי יבנה, ושערי בכורה באצטדיון בנס ציונה. יבנה עלתה ליתרון בדקה ה-35 כשכדור של יוסי אופיר פגע במגן הרצליה ונכנס פנימה. האורחת השיגה שער שוויון בדקה ה-74 על ידי לירון אלימלך. בדקה ה-89 הגיע הכדור אל דז'אן באביץ' מיבנה וזה הכניע את אבי איבגי, וקבע ניצחון דרמטי למארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי