0:1 להפועל פ"ת על ראשל"צ, ניצחון לאשדוד

אייל לחמן. רשם ניצחון על קטמון
אייל לחמן. רשם ניצחון על קטמון | צילום: יח"צ

לחמן בפסגה עם 0:2 על קטמון, 0:4 להפועל עפולה על הפועל ירושלים

(גודל טקסט)

עירוני ראשון לציון הפסידה 1:0 להפועל פ"ת במשחק שנערך במסגרת המחזור השביעי של הליגה הלאומית ואיבדה נקודות במאבקי הצמרת. ברנקו מיכאלוביץ' כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-19 ועזר למלאבסים לרשום משחק שלישי ללא הפסד ולהישאר קרובים למוליכה מ.ס אשדוד.  

 

שתי הקבוצות נשארו בדקה ה-90 בעשרה שחקנים לאחר שאפרים טקה הורחק אצל הקבוצה מאם המושבות ותומר ששונקר הורחק בקבוצה מעיר היין.

 

0:4 להפועל עפולה על הפועל ירושלים
הפועל עפולה רשמה ניצחון חשוב לאחר שהביסה 0:4 את הפועל ירושלים והשיגה שלוש נקודות בפעם הראשונה מאז ה-0:2 על מכבי יבנה במחזור הראשון. גיא דיין העלה את המארחים ליתרון מהיר לאחר שכבש כבר בדקה השלישית. מתיאס מרטין הכפיל את התוצאה בדקה ה-17 והשלים צמד לפני השריקה למחצית לאחר טעות בהגנה של הקבוצה מהבירה.

 

מרטין כבש את שערו השלישי במשחק בדקה ה-65 לאחר שמעוז סמיה ניסה להחזיר את הכדור לאחור, החלוץ חטף את הכדור, עבר את השוער וגלגל את הכדור לרשת. הקבוצה מהבירה מוצאת את עצמה במקום הלפני אחרון, עם נקודה אחת יותר מהאחרונה, הפועל נצרת עילית. 

 

עירוני רמת השרון גברה 1:2 על אחי נצרת
רמת השרון רשמה 1:2 על אחי נצרת וניצחון ראשון לאחר ארבעה משחקים רצופים. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-31 לאחר שרובי דבורה הרים את הכדור לדניאל הבר, שנגח את הכדור לשער. הקבוצה של ג'ימי טורק השוותה ל-1:1 בזכות שער של לוסיאנו סיגנו בדקה ה-56, אבל השוויון החזיק מעמד רק חמש דקות. יוסי שבחון הרים כדור קרן לכיוון הרחבה ואוזור ננמקה נגח את הכדור לרשת.  אמג'ד סלימאן הורחק בדקה ה-85.

 

הפועל קטמון הפסידה 2:0 למ.ס. אשדוד
מ.ס אשדוד רשמה ניצחון חמישי ברציפות לאחר שגברה 0:2 על הפועל קטמון, שמסובכת עמוק בתחתית. המפסידה עלתה למגרש עם מדים ורודים בגלל חודש המודעות לסרטן השד. 



הפועל קטמון עם המדים המיוחדים (גיא אדרי)

 

ניב זריהן העלה את מ.ס אשדוד ל-0:1 בדקה ה-73 לאחר שאוהד סיידוף הדף לא טוב את הכדור וזריהן ניצל זאת על מנת לדחוק את הכדור מקרוב לרשת. שש דקות לאחר מכן קבוצה האוהדים נשארה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של יהודה חוטה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי