0:3 לאשדוד על אשקלון, יכולה לעלות בשבוע הבא

עוד צעד לליגת העל. שחקני אשדוד
עוד צעד לליגת העל. שחקני אשדוד |

קטמון ניצחה 0:2 את הרצליה ונצמדה אליה ואל פ"ת. נשר עלתה ללאומית

(גודל טקסט)

מתחיל להתבהר: מחזור שלם בפלייאוף העליון שוחק, והמוליכה מ.ס. אשדוד עשתה עוד צעד לעבר ליגת העל כאשר ניצחה 0:3 את השנייה בטבלה הפועל אשקלון. הקבוצה של ג'קי בן זקן הגדילה ל-14 נקודות את היתרון ממכבי הרצליה השלישית, וחמישה מחזורים לסיום הם זקוקים לניצחון בודד או שתי תוצאות תיקו בשביל לעלות.

 

זקוקים לתיקו. שחקני אשדוד (ירון אלפי)

 

הרצליה עצמה הפסידה הזדמנות לצמק את הפער מאשקלון לנקודה בלבד כאשר הפסידה 2:0 בטדי להפועל קטמון, ששוב מצאה את עצמה במאבק העלייה עם נקודה פחות (48). גם הפועל פתח תקווה פספסה הזדמנות להתקרב לקלחת הרותחת, כאשר סיימה ב-1:1 אצל בני לוד והשתוותה להרצליה עם 49 נקודות.

 

 

בתחתית, הפועל נצרת עילית הפכה פיגור ביתי וניצחה 1:2 את הפועל ראשון לציון, ובכך עקפה את הפועל ירושלים ותפסה את המקום ה-14, שמוליך למבחנים. הקבוצה מהבירה, שצנחה למקום שממנו יורדים ישירות לליגה א', תארח ביום ראשון את רמת השרון.

 

מי שבכל מקרה תשחק בליגה הלאומית בעונה הבאה היא עירוני נשר, שניצחה 1:2 את הפועל הרצליה והבטיחה את ראשות ליגה א' צפון, שני מחזורים לסיום העונה.

 

אווירה טובה באשדוד (ירון אלפי)

 

מ.ס. אשדוד – הפועל אשקלון 0:3

חגיגה גדולה בדרום. לא פחות מ-2,000 אוהדים, חלקם הגדול מאשקלון, הגיעו לאצטדיון הי"א וראו הופעה במעמד צד אחד. הקבוצה של ג'קי בן זקן הייתה כמה רמות מעל האורחים, ניצחה בצדק והיא יכולה כעת להבטיח את מקומה בליגת העל כבר בשבוע הבא. הקבוצה של יובל נעים, מנגד, פספסה הזדמנות להגדיל את הפער מהמקום השלישי, והיא יכולה להסתבך אם לא תנצח את נצרת במחזור הבא.

 

כבשו לאשדוד: אור אינברום (25), חן עזריאל (29), מיקי סירושטיין (58). ליאור אזולאי הורחק באשקלון (58).

 

אשדוד דוהרת לליגת העל (ירון אלפי)

 

הפועל קטמון ירושלים – מכבי הרצליה 0:1

אווירת סוף העונה בקבוצה מהבירה התחלפה במתח ובתקוות אופטימיות לעלייה עם הניצחון על החבורה של אריאל שיימן במקביל למעידה של אשקלון, שרחוקה כעת ארבע נקודות. קבוצת האוהדים נאלצה להסתדר במשך עשרים דקות ללא שי חדד שהורחק, אך הצליחה לעמוד במשימה ורז שטיין חתם את התוצאה בשער מרהיב.

 

הקבוצה של שרון חיטמן, שהייתה עסוקה השבוע באירוע האלים והחמור שהתרחש באימון, פספסה הזדמנות להיצמד לאשקלון ותחפש את הנקודות בשבוע הבא נגד בני לוד.

 

כבשו לקטמון: מיקו ממן (49), רז שטיין (92). שי חדד הורחק (71).

 

בני לוד – הפועל פתח תקווה 1:1

בפעם המי-יודע-כמה, הקבוצה מהמלאבס בועטת בדלי. אשדוד סידרה לפ"ת הזדמנות לצמק את הפער מאשקלון לשתי נקודות, אך היא כשלה במשימה וכמעט הפסידה כאשר נשרק נגדה פנדל מוצדק בדקה ה-80, אך השוער אוראל כהן הדף נהדר ועצר את הבעיטה של אדריאן הורדוביי.

 

כבש לפ"ת: עשאהל בן שבת (20), ללוד: דייגו סליס (26).

 

משחק נוסף בפלייאוף העליון: מכבי אחי נצרת – הפועל רמת גן (מייקל טוקורה 5, דידייה ברוסו 75) 2:0.

 

נצרת עילית – הפועל ראשל"צ 1:2

ניצחון חשוב מאוד ושלישי ברציפות לקבוצה של שמעון הדרי, שלא נבהלה מפיגור, הפגינה הרבה אופי, ניצחה וסוף סוף יצאה מהמקום ממנו יורדים ישירות לליגה הלאומית. מי שהחליפה אותה במקום ה-15 היא הפועל ירושלים, שתנסה לדלג מעליה שוב במשחק נגד רמת השרון. לאור ההצלחות במשחקים האחרונים גם מכבי יבנה, שיכולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום, מתחילה להזיע.

 

כבשו לראשל"צ: מוחמד אבו-אלהיג'ה (27). לנצרת עילית: וויליאם אווסו (41), ג'ורג' אמסיס (60).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי