0:4 לעכו על שעריים, שלושער למיכאילוביץ'

שלומי דורה. בדרך הבטוחה לליגת העל
שלומי דורה. בדרך הבטוחה לליגת העל |

ראשל"צ - נצרת עילית 1:2, אחי נצרת - נשר 0:0, עפולה - בית"ר ת"א/רמלה 5:2

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הלאומית יצא לדרך עם ארבעה משחקים. כשבמוקד אירחה הפועל עכו את מכבי שעריים למשחק קצוות והביסה אותה 0:4. ברנקו מיכאילוביץ' המצוין כבש שלושער. ראשון לציון גברה בביתה 1:2 על נצרת עילית, אחי נצרת אירחה את נשר ונפרדה ממנה ב-0:0 והפועל עפולה הובסה בביתה 2:5 על ידי בית"ר ת"א/רמלה עם שלושער של ג'ייקוב נג'וקו.

הפועל עכו – מכבי שעריים 0:4

שעריים עברה זעזוע בעמדת המאמן כשאלי מחפוד החליף את ירון הוכנבוים אך גם זה לא עזר לה והיא הובסה בעכו 4:0.. המנצחת התבססה במקום השני עם אותו מספר נקודות כמו למוליכה הפועל רמת גן. שעריים שעלתה העונה מליגה א', נמצאת בדרך הבטוחה בחזרה לשם כשהיא במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד. 

להפועל עכו: ברנקו מיכאילוביץ' (34, 71 ו-90), מוראד אבו ענזה (90+4)

הפועל ראשון לציון – הפועל נצרת עילית 1:2

נצרת עילית חיפשה נקודות כדי לברוח מהתחתית, הוליכה 0:1 אך נוצחה 2:1. לראשון לציון של אייל ברקוביץ' יש שאיפות לחזור לבמה המרכזית בכדורגל הישראלי ואולי היא בדרך לשם.

לנצרת עילית: ירדן כהן (54), לראשון לציון: מוחמד אבו אל היג'א (67), נס זמיר (74)

מכבי אחי נצרת – עירוני נשר 0:0

כשנדמה היה שנשר מחוללת את סנסציית העונה בדרך לניצחון יקר על מכבי נתניה בשבוע שעבר, ערן לוי כבש שער דרמטי והציל את היהלומים. הקבוצה של אלדד שביט סיימה את משחקה בעילוט בתיקו וצירפה עוד נקודה יקרה למאזנה. 

אחי נצרת מחזיקה במאזן רע של שמונה נקודות מ-24 אפשריות. אחרי ההפסד בשבוע שעבר להפועל ירושלים והתיקו הביתי היום, החבל מתהדק סביב צווארו של המאמן ניסן יחזקאל. 

הפועל עפולה – בית"ר תל אביב/רמלה 5:2

עפולה הוליכה פעמיים, אך הצגה גדולה של האורחים שכבשו חמישייה התבססו במקום השלישי בטבלה, ושלושער ענק של נג'וקו, עשו את ההבדל.

לעפולה: נתנאל גולדמן (23), כארם ארשיד(30), לבית"ר תל אביב/רמלה: ג'ייקוב נג'וקו (24, 45 ו-48), שרון זיסו (44), שגיא דרור (90)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי