1:1 בין הפועל ירושלים לרמה"ש. האדומים בצרות

הקהל הירושלמי קיווה והתאכזב
הקהל הירושלמי קיווה והתאכזב | צילום: הפייסבוק של הפועל ירושלים

המארחת ספגה שער שוויון 10 דקות לסיום. יבנה יכולה לפתוח פער מעל הקו האדום

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה הלאומית נמשך במשחק שבו אירחה הפועל ירושלים את רמת השרון בפלייאוף התחתון. המשחק הסתיים בתיקו 1:1 שסיבך את המארחת שנמצאת מתחת לקו האדום.

 

האדומים מהבירה רשמו משחק שישי בלי ניצחון והסתפקו בנקודת ליגה בודדת. מכבי יבנה הצמודה אליה בטבלה, תארח מחר את האחרונה בטבלה עירוני קרית גת, ותוכל אם תנצח לפתוח פער של 3 נקודות מהפועל ירושלים.

 

 

המארחת היתה קרובה להשגת הניצחון שכל כך ציפתה לו, אבל ספגה שער שוויון 10 דקות לסיום. היריבה מרמת השרון רשמה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון.

 

לאחר מחצית מאופסת, כבש שרון לוי את השער הראשון במשחק בדקה ה-54, והעלה את ירושלים ל-0:1. בדקה ה-80 הורחק שגיא יוסף המארח אחרי עבירה ברחבה. יוסי שבחון מרמת השרון דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:1.

 

תחתית הליגה הלאומית נראית לפני משחקי מחר כך: מכבי יבנה והפועל ירושלים עם 33 נקודות כל אחת, לנצרת עילית שבמקום ה-13 יש נקודה אחת יותר. יבנה תוכל לעבור אותה ולדלג מעל הקו האדום אם תסיים מחר לפחות בתיקו מול קריית גת, האחרונה בטבלה שלה 22 נקודות, ואשר איבדה סיכוי להשאר בלאומית.

 

במשחק נוסף שישלים מחר את המחזור ה-32 בלאומית, תארח בית"ר ת"א/רמלה את הפועל עפולה. שתי הקבוצות משחקות אומנם בפלייאוף התחתון, אך אינן בסכנת ירידה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי