אשקלון חוזרת לליגת העל אחרי חמש שנים

שחקני אשקלון חוגגים
שחקני אשקלון חוגגים | צילום: ירון אלפי

2:2 נגד הרצליה הבטיח לה מעשית את הכרטיס השני אחרי מ.ס. אשדוד

(גודל טקסט)

זה לא רשמי, אבל לא נראה שיש מי שתוכל לשנות זאת: הפועל אשקלון תשוב לליגת העל לאחר חמש שנים בליגות הנמוכות, הודות ל-2:2 היום בהרצליה שהותיר את הפער בין השתיים על שש נקודות הפרש, כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה והפרש השערים של הדרומיים עדיף בצורה משמעותית – בדמות 14 שערי זכות.

 

אשקלון מדורגת במקום השני בטבלה, אחרי מ.ס אשדוד (שכבר עלתה), וכאמור ביתרון 6 נקודות על פני מכבי הרצליה השלישית כך שנקודה עד סוף העונה תבטיח להפוך את העלייה לרשמית. הפועל אשקלון שבה בחזרה לליגת העל לראשונה מאז עונת 2010/11, לאחר שהדרדרה עד ליגה א', והיום יובל נעים ושחקניו עשו זאת לאחר עונה לא קלה.

 

ברכות לאשקלון על עלייתה לליגת העל. ההיסטוריה חוזרת, אסי עמד בשער כשאשקלון עלתה לליגת העל והיום רז עמד בשער של אשקלון.

— Alona Barkat (@AlonaBarkat) May 6, 2016

 

 

מכבי הרצליה – הפועל אשקלון 2:2

 

דקה 9, 0:1 לאשקלון – כדור רוחב הוגבה לרחבת הרצליה, ניראל מחפוד הגיע אליו ראשון ובעט משלושה מטרים מהאוויר לרשת. בדקה ה-13, ניראל מחפוד נגח מתוך הרחבה, איבגי קלט. דקה 19, התקפה טובה של אשקלון, ירדן אבוחצירא בעט, איבגי זינק והדף.

 

2,000 אוהדים עשו את הדרך מהדרום למרכז (צילום: הפייסבוק של הפועל אשקלון)

 

דקה 20, 1:1 – ג'ורדן פושה קיבל כדור אלכסונית בתוך הרחבה ובעט נהדר משמאל, לרשת הימנית הצדדית ופנימה. דקה 29, ג'ורדן פושה בעוד פריצה נפלאה שהסתיימה בבעיטה חזקה, רז רחמים זינק נהדר והדף לקרן. דקה 30, איתי טואף מטר משער אשקלון, אך כדור הנגיחה שלו פגש במשקוף. דקה 39, נמשך הלחץ הכבד של הרצליה על שער אשקלון, עם פושה וביינשרדיני.

 

דקה 48, 1:2 לאשקלון – דגו הוביל התקפה טובה, בעט ונבלם. הכדור הגיע אל ניר נחום שמקרוב הכניע את איבגי. דקה 57, פושה פרץ לרחבת אשקלון ובעט חזק, רחמים הדף מצוין.

 

דקה 60, 2:2 – גל דביר המחליף, שנכנס זה עתה לשחק כבש לזכות הרצליה והשווה.

 

הקהל המשיך לדחוף את השחקנים לאורך כל המחצית השנייה. שתי הקבוצות רשמו הזדמנויות רבות אך שני השוערים בצד החמצות של החלוצים, מנעו כיבוש שערים נוספים. דקה אחת בתוך תוספת הזמן כבש עידן שריקי שער שלישי לזכות אשקלון אך הקוון הרים דגל לנבדל. 

 

הפועל רמת גן – מ.ס אשדוד 3:3

 

לאשדוד: אור אינברום (3 ו-14), מאוריסיו קורדיירו (30). לרמת גן: מוטי ברשצקי (41 ו-83), רן רול (72)

 

הפועל פ"ת – מכבי אחי נצרת 3:3

 

לפ"ת: מינדאוגאס פאנקה (16), בן אז'ובל (22), ברנקו מיכאילוביץ' (47). לאחי נצרת: חביב ג'אבר (20), אמג'יד סולימאן (59), מוחמד חטיב (62)

קטמון ירושלים – בני לוד 0:1

 

לקטמון: שי חדד (51, בפנדל).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי