הוכנבוים עשוי לעזוב את שעריים, נעים יחליפו?

|

ישיבת הנהלה עשויה לגרום לזעזוע. מאמן אשקלון קיבל הצעה ל-3 שנים

(גודל טקסט)

מכבי שעריים ירדה למקום האחרון בליגה הלאומית. העולה החדשה שהגיעה עם הרבה ציפיות לא מצליחה להתחבר ומעמדו של המאמן ירון הוכנבוים מעורער מאוד. הבעלים אלדד פרי הודיע שייכנס ישיבה דחופה במוצ"ש בעקבות מצב הקבוצה. בינתיים מי שקיבל הצעה לרשת את תפקידו של הוכנבוים הוא מאמן הפועל אשקלון יובל נעים שעשוי להגיע לשלוש עונות.

 

אחרי ה-2:0 להפועל פתח תקווה וכשהוכנבוים טרם השיג ניצחון, ייתכן כאמור והוא ישלם את המחיר. "אני לא יודע אם זה משחקי האחרון. עשינו הכנות והדברים לא הסתדרו. עדיין מוקדם מדי, אבל זה היה משחק חשוב. חיפשנו ניצחון. חלק מהשחקנים נלחמו, יש לחץ, אני בטוח שלהבא נדע להתמודד", התייחס המאמן לסיטואציה שלו.

 

 

על שיתוף הפעולה עם קלינגר: "אני המאמן ואני אחראי. יש לי שיתוף פעולה פנטסטי עם ניר. אני לא מכיר אותו באופן אישי. לא עבדתי איתו. הלוואי שכל הקבוצות ימנו מנהל ספורטיבי כמו באירופה. ניר בנה את הקבוצה, אך אני אחראי על ההרכב, על האימונים ועל ההכנות ואני אחראי למצב הקבוצה".

 

על האפשרות לכך שהבעיות קורות בעקבות חיבור רע בין השחקנים אמר: "השחקנים ביחסים טובים אחד עם השני. מקצועית, אתם רואים, הדברים לא מסתדרים ואי אפשר להחביא את זה. יש כאן שחקנים שהגיעו מהנוער ומליגה א' והם מקבלים במה. יש כאן גם שחקנים מליגת העל ומכבי שעריים שווה יותר נקודות. זה לא משנה מי בנה את הקבוצה ואני בטוח שמי שבנה היה עושה את זה כיום בצורה שונה. בסך הכל אני חושב שצריך לקחת את הדברים ולראות איך אנחנו מתקדמים ולא לחפש אשמים".

 


נעים, מצא יעד חדש? (עדי אבישי)

 

"היה חופש רק בראש השנה ובכיפור. עבדנו ועשינו הכל. אבל מה נעשה, לפעמים דברים לא מסתדרים. אני לא הבעיה של מכבי שעריים. אני אחד המאמנים הטובים בליגה הלאומית. זה סוד הקסם, לפעמים הדברים לא נדבקים. צריך לחשוב ולראות מה קורה. נשמע את אלדד בישיבה ונראה מה יהיה. אני מרגיש שאני יכול להוציא את מכבי שעריים מהבוץ. יש כאן אנשים טובים ואני רוצה להמשיך", סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי