הפועל פ"ת נכנעה לעפולה, 0:2 לקטמון

הלם באם המושבות
הלם באם המושבות |

המלאבסים חטפו מכה במחזור החמישי בלאומית. הפועל עכו והפועל ר"ג ניצחו

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקוה ממשיכה לדשדש גם אחרי המחזור החמישי בליגה הלאומית. הפעם החבורה של אסף נמני חטפה 3:1 בבית מהפועל עפולה, בעוד שהפועל עכו גברה על הפועל ראשון לציון. הפועל קטמון ניצחה אצל מכבי שעריים והפועל רמת גן הכניעה את אחי נצרת.

הפועל פתח תקוה – הפועל עפולה 3:1 

אחרי 4 תוצאות תיקו רצופות, הבחורים של אסף נמני קיוו לנצח לראשונה העונה. לא רק שזה לא קרה, אלא שמצבם החמיר. בדקה ה-22 גיא דיין כבש ממרכז הרבחה ולא כבש מתוך כבוד לקבוצתו לשעבר, שהשוותה מפנדל של גל צרויה (31). כארם ארשיד, שהגיע מרעננה, החזיר את היתרון לאורחת ובדקה ה-71 בישל דיין ליובל שוואט, שהכריע בנגיחה.

הפועל עכו – הפועל ראשון לציון 0:2 

ניצחון שני ברציפות לעכואים, שאיפשר להם לעקוף את היריבה הנוכחית בטבלה. גיא גרוס האורח הורחק בדקה ה-78, מה שהניח למקומיים ללחוץ על הדוושה. סמר שאקר (85) וברנקו מיכאילוביץ' (90) מצאו את הרשת והקפיצו את שלומי דורה במעלה הדירוג.

מכבי שעריים – הפועל קטמון 2:0 

המארחת בנתה על ההגנה המפוררת מנגד, שספגה כבר עשרה שערים, אבל גילתה שהחיים מסובכים יותר מאשר מבט זריז לעבר הטבלה. החבורה של פרדי דוד התעוררה, חיזקה את הביצורים ונהנתה משערים של עמרי שקל (19) ואיציק כהן (70) כדי להשיג ניצחון בכורה העונה.

הפועל רמת גן – מכבי אחי נצרת 0:3 

האורדונים פתחו חזק את העונה עם שני ניצחונות מרשימים, הפסידו פעמיים וכעת חזרו למסלול הנכון. שחקניו של ליאור זאדה ניצלו את יתרונם על כר הדשא וניצחו בזכות יכולת נהדרת של מוטי ברשצקי, שכבש צמד (45 ו-72). ניר שרון חתם את התוצאה בדקה ה-81 ור"ג במצב מצוין בצמרת.

עירוני נשר – בית"ר תל אביב/רמלה 1:1 

העולה החדשה מהצפון באה במטרה לתקוע יתד בליגה הלאומית, אך היריבה לא ויתרה על מקומה בצמרת הגבוהה. דן גלזר קבע יתרון מוקדם לאורחים (8), לפני שדליבור פאנדז'ה חילק את הנקודות עם שער משלו (60).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי