הפועל ר"ג מושלמת אחרי 0:2 על בית"ר ת"א/רמלה

שחקני קטמון חוגגים את המהפך הזמני
שחקני קטמון חוגגים את המהפך הזמני |

תיקו רב שערים: קטמון - ראשל"צ 2:2, רמה"ש - שעריים 1:1, נשר - עפולה 0:0

(גודל טקסט)

חמישה משחקים נערכו אחר הצהריים (שישי) במחזור השני בליגה הלאומית. המוליכה הפועל רמת גן (שהיתה גם הקבוצה היחידה שניצחה במחזור הראשון), התארחה אצל בית"ר תל אביב/רמלה, ניצחה 0:2 ונותרה מושלמת בפסגה. העולה השאפתנית מכבי שעריים הגיעה לרמת השרון למשחק שהסתיים ב-1:1.

 

עוד במחזור השני: דרבי צפוני בין עירוני נשר להפועל עפולה נערך באצטדיון גרין בנצרת עילית והסתיים בלא שערים, הפועל פתח תקווה התארחה אצל אחי נצרת, הוליכה 0:1 וספגה שער שוויון בתוספת הזמן. הפועל קטמון אירחה את הפועל ראשון לציון למשחק רב שערים שהסתיים בתיקו 2:2.

 

 

 בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל רמת גן 2:0

 

האורדונים הרשימו במחזור הראשון עם 0:3 לרשת בני לוד, והיום עם 0:2. הם נותרו מושלמים בתום שני מחזורי פתיחת העונה. מנגד, הילדים של עמיר תורג'מן יחפשו נקודות בהמשך.

 

לרמת גן: ישראל ראש (24, בפנדל), מייקל סיטון (32)

 

רמת השרון – מכבי שעריים 1:1

 

שחקניו של מנחם קורצקי הפתיעו במחזור הראשון כשחילצו נקודה מהיורדת מליגת העל הפועל עכו. היום הפ הוליכו 0:1 אך ספגו שער שוויון לקראת הסיום. שעריים הרעבה השיגה את הנקודה שרצתה.

 

לרמת השרון: לורנטיו בוש (16). לשעריים: שי רביבו (82)

 

עירוני נשר – הפועל עפולה 0:0

 

העולה החדשה שממתינה לשיפוץ האצטדיון בנשר היתה אמורה לארח את עפולה במגרשה שלה, אבל לבסוף העתיקה את המפגש לנצרת עילית. למשחק שהסתיים בלא שערים. 

 

מכבי אחי נצרת – הפועל פתח תקווה 1:1

 

הירוקים עלו מעודדים לאחר שקיבלו השבוע את האישור לארח באצטדיון בעילוט. בסגל של ניסן יחזקאל היו שחקני בית רבים אך זה הספיק רק לשוויון מול הפועל פתח תקווה, שעדיין עסוקה בתהליכי בנייה.

 

לפ"ת: יובל יוסיפוביץ' (52). לאחי נצרת: מוחמד טהא (90+2)

 

הפועל קטמון – עירוני ראשל"צ 2:2

 

המארחת כבשה שלושה שערים במחזור הקודם בעפולה והיום שניים אך בשני המשחקים ספגה מספר דומה של שערים מה שהספיק לה ללקט נקודה בכל משחק. המאמן פרדי דוד יודע שקו ההגנה שלו עדיין לא מאורגן. למזלו האורחת לא נראתה מסוכנת במיוחד מבחינה התקפית.

 

לראשון לציון: שון מלכה (29), נס זמיר (69). לקטמון: אבירם ברוכיאן (54), איציק כהן (56)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי