מצאה את הרשת: 1:4 לנצרת עילית על עפולה

שחקני נצרת עילית חוגגים
שחקני נצרת עילית חוגגים | צילום: עידן סלם

יבנה הובסה 3:0 על ידי בית"ר ת"א, 1:2 לקריית גת ברמה"ש

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

שלושה משחקים נערכו הערב במסגרת המחזור ה-31 בפלייאוף התחתון בלאומית, במוקד ההתקפה של הפועל נצרת עילית סוף סוף השתחררה עם 1:4 חשוב מול עפולה, ובית"ר ת"א וקריית גת גם השיגו 3 נקודות.

 

הפועל נצרת עילית – הפועל עפולה 1:4

ב-30 המחזורים הראשונים נצרת עילית כבשה רק 26 שערים, אך הערב ההתקפה של הקבוצה הצפונית התפוצצה על היריבה הקרובה מעמק יזרעאל, ולראשונה העונה כבשה יותר משני שערים באותו משחק.

 

 

אלירן חודדה, ג'ורג' אמסיס, רועי עטר ואורן ביטון העניקו לנצרת עילית נקודות חשובות ומחקו יתרון מוקדם של יובל שוואט. בעקבות הניצחון, נצרת עילית עולה ל-31 נקודות, אחת פחות מהפועל ירושלים ושתיים מהקו האדום. עפולה מפסידה בפעם ה-10 העונה, אך רחוקה מהקו האדום עם 41 נקודות.

 

אמסיס אחרי הכיבוש (עידן סלם)

 

שושן נראה מרוצה, לא? (עידן סלם)

 

בית"ר ת"א – מכבי יבנה 0:3

הניצחון של בית"ר רק הפך את מאבקי התחתית ללוהטים עוד יותר. יבנה, כאמור, קרובה מאוד לקו האדום בעוד בית"ר ת"א עלתה למקום הראשון (בפלייאוף התחתון) עם 45 נקודות.

 

רותם שמול, יונתן כהן ודור ג'אן העניקו לת"א את מלוא שלוש הנקודות, יבנה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים אחרי שהרמוני איקנדה הורחק בדקה ה-58.

 

הפועל ניר רמה"ש – מכבי קריית גת 2:1

קריית גת האחרונה הפתיעה בשרון והשיגה בסך הכל את ניצחונה הרביעי העונה. עומר מולאי וטימור אביטן הפכו יתרון מוקדם של שלום אדרי, אך למרות שלוש הנקודות קשה לראות את הקבוצה מהדרום שורדת כאשר כעת במאזנה 22 נקודות בלבד מ-31 מחזורים והיא נותרה במקום האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי