ר"ג נעצרה, בית"ר ת"א רמלה שנייה, 1:5 לנתניה

ערן לוי. נתניה בדרך הנכונה
ערן לוי. נתניה בדרך הנכונה |

עכו סחטה 0:0 בקרב הצמרת, תורג'מן ניצח 1:3 את רמה"ש. דראפיץ' הביס בלוד

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי של הליגה הלאומית נפתח היום ׁ(שישי) עם חמישה משחקים. כשההתמודדות המרכזית הייתה במשחק הצמרת בין הראשונה בטבלה הפועל רמת גן לבין השנייה הפועל עכו, שהסתיים ב-0:0 מאכזב. מכבי נתניה הגיעה ללוד והרשימה בניצחון ענק – 1:5, אחי נצרת עם מאמן חדש התמודדה בהרצליה וניצחה 0:1 ובית"ר תל אביב/רמלה המשיכה במומנטום החיובי בבית מול רמת השרון, כשניצחה 1:3 ועלתה למקום השני בטבלה.

הפועל רמת גן – הפועל עכו 0:0

משחק המחזור הבטיח רבות אך הסתיים בלי שער. הקבוצה המרשימה של הליגה מול הסגל עתיר הכוכבים בקרב ראש בראש על פסגת הטבלה ושבו הביתה עם נקודת ליגה לכל אחלת. האורדונים עשו זאת אחרי שלושה ניצחונות רצופים. מנגד, בעכו קיוו להמשיך ולטפס צעד אחד קדימה, אך לאחר ששיחקו לכל אורך המחצית השנייה בעשרה שחקנים, הנקודה הבודדת היא הרע במיעוטו.

עכו: מחמוד עאבס, כרטיס אדום (45)

מכבי שעריים – הפועל עפולה 2:2

העולה החדשה לא ציפתה שאחרי תשעה מחזורים היא תדורג מתחת לקו האדום. מציפיות וחלומות בדמות סיום בין שני המקומות הראשונים, היעד החדש מינימלי לחלוטין: הישרדות. היום היא הסתפקה בנקודה ביתית אחרי התיקו מול עפולה. בקבוצה עדין ממתינים לשינוי בתוצאות ולניצחון ראשון העונה. הפועל עפולה שנמצאת במשבר מתמשך ובעלת ההגנה שספגה הכי הרבה שערים בלאומית, נאלצה להסתפק בנקודה אחת.

לשעריים: ממאדו צ'אם (39, בפנדל ו-80). לעפולה: יובל שוואט (55), ספואן זועבי (76).

מכבי הרצליה – אחי נצרת 1:0

הרצליה שרשמה עד היום 100% הצלחה במשחקי הבית עם תשע נקודות מתוך תשע אפשרויות, ספגה הפסד בית ראשון דווקא מאחי נצרת שמלאה בצרות עם מאמן שהתפטר וסגל קצר. עם כל אלה ידעה האורחת לנצח ולהשיג שלוש נקודות יקרות.

לאחי נצרת: אנס דאבור (65)

בני לוד – מכבי נתניה 5:1

הצגה גדולה של היורדת ללאומית שנראית בדרך הבטוחה בחזרה אל ליגת העל. ערן לוי, דיא סבע וחבריהם הרשימו עם חמישייה ענקית שכבשו חמישה שחקנים שונים, מול הקבוצה מלוד שנראה היה כאילו שבה לדרך המלך בדרכה לפסגה. היום ספגה לוד תבוסה ביתית צורבת.

לנתניה: רועי דיין (50), ערן לוי (65, בפנדל), דיא סבע (68), ניסן דנון (74), דידייה קוגבנייה (83). ללוד: עידן שריקי (81)

בית"ר ת"א/רמלה – עירוני ניר רמת השרון 1:3

אין חובב כדורגל אחד שיוכל להגיד דברים שליליים על בית"ר ת"א/רמלה. סגנון כדורגל התקפי, מרענן, נועז או במילה אחת כיף. חבורה צעירה שנהנית מכישרון משולב במוטיבציה גבוהה. עמיר תורג'מן עושה כאב ראש לכל מאמן שניצב מולו והיום, לאחר הניצחון המרשים על רמת השרון, היא כבר במקום השני בטבלה. האורחת מהשרון הייתה חלשה והקלה על המארחת לכבוש שלישייה ולנצח בקלות.

לבית"ר ת"א/רמלה: ג'ייקוב נג'וקו (15), עדן שרם (28), דור ז'אן (31). לרמת השרון: לאורנציו בוש (81)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי