רק רוצים לכבוש: 37 גולים במחזור מטורף

שמטו 3 יתרונות
שמטו 3 יתרונות |

אשדוד עלתה רשמית, אשקלון קרובה להצטרף אליה עם 4:5 מופרע על פ"ת

(גודל טקסט)

לא פחות מ-37 שערים נכבשו במחזור משחקים סוער במיוחד שהתקיים בליגה הלאומית. במשחק הסוער של המחזור ניצחה הפועל אשקלון 4:5 את הפועל פתח תקווה ועשתה צעד גדול לעבר העפלה לליגת העל. מכבי אשדוד, שחגגה עלייה בשבוע שעבר, הפכה את העפלתה לעניין רשמי אחרי 3:3 עם מכבי הרצליה, שתקוות העלייה ספגו מכה. במשחק התחתית הלוהט והחשוב בין מכבי יבנה והפועל ירושלים ניצחה הקבוצה מהבירה 0:2 בחוץ, ודילגה מעל יריבתה, שנותרה במקום ממנו יורדים לליגה א' באופן אוטומטי.

 

 

אשדוד עלתה רשמית, אשקלון עומדת להצטרף אליה

במשחק הסוער שנצפה בשנים האחרונות בישראל הפועל אשקלון ניצחה 4:5 את הפועל פתח תקווה והגדילה את הפער מהמקום השלישי, בו נמצאת מכבי הרצליה, לשש נקודות, שלושה מחזורים לסיום העונה. הדרומיים שמטו יתרון שלוש פעמים, נותרו בעשרה שחקנים, אבל לבסוף הצליחו להשיג את הניצחון בצורה דרמטית במיוחד מול הקהל הביתי המאושר.

 

שער עצמי של מתן בלטסקה (45) ושער נוסף של קובי בן חמו (48) קבעו 0:2, אך אותו בלטסקה (53) ועדי קוסטנטינוס (62) השוו. עידן שריקי (64) החזיר את היתרון, אך בן אז'ובל קבע 3:3 בדקה ה-70. נגמר? הצחקתם את ברוך דגו, שבדקה ה-75 קבע 4:5. אשקלון נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של ליאור חידריאן (84) ואף ספגה את ה-4:4 עם השני של בן אז'ובל (87, פנדל). אבל המילה האחרונה הייתה של ניר נחום, שבפנדל מוצלח בדקה ה-91 קבע את תוצאות המשחק.

 

אשדוד כאמור הפכה את העפלתה לעניין רשמי, למרות ששמטה יתרון מבטיח נגד מכבי הרצליה מול הקהל הביתי. רועי בקל (19), אור אינברום (25) ואבי איבגי בשער עצמי (65) כבשו לזכות הקבוצה של ג'קי בן זקן, ג'ורדן פושה (41, 81) ואלון סולטן (93) כבשו לקבוצה של אריאל שיימן, שבסיום ירדה מאוכזבת.

 

תוצאות נוספות: מכבי אחי נצרת – הפועל קטמון 3:0, בני לוד – הפועל רמת גן 1:0.

 

הפועל ירושלים ניצחה את יבנה ועקפה אותה

במשחק המרכזי שהתקיים בפלייאוף התחתון, ניצחה הפועל ירושלים 0:2 אצל מכבי יבנה ועקפה אותה בתחתית. יבנה כעת עם 36 נקודות במקום ה-15, שמוליך ישירות לליגה א', בעוד לקבוצה מהבירה 37 נקודות במקום שמוליך למבחנים. איתמר כהן כבש את השער הראשון בדקה ה-44, אנתוני וארן הרשית את השני בדקה ה-62

 

הפועל נצרת עילית התרחקה מאזור הסכנה בסטייל עם 1:6 מוחץ על האחרונה בטבלה מכבי קרית גת. ג'ורג' אמסיס הפציץ עם שלושער, רועי עטר הוסיף צמד וגם סולומון אביב הצטרף לחגיגה. את שער הניחומים לזכות קרית גת כבש דידייה קוגבניה, שבהמשך גם הורחק.

 

תוצאות נוספות: הפועל עפולה – הפועל ראשון לציון 1:2, בית"ר ת"א/רמלה – הפועל ראשון לציון 2:4.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי