1:1 דרמטי לנתניה מול נשר בדקה ה-95

ערן לוי. בישול דרמטי
ערן לוי. בישול דרמטי | צילום: עדי אבישי

המוליכה הבלתי מנוצחת השוותה בתוספת הזמן. 1:2 ללוד ברמלה

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים והפתעה גדולה כאשר עירוני נשר, שעלתה רק העונה ללאומית, סיימה את משחקה בנתניה מול המוליכה הגאה בתיקו 1:1, כאשר את שער השוויון כבשה נתניה חמש דקות בתוך תוספת הזמן.

 

הפועל רמת גן התארחה בראשון לציון וניצחה 0:2, הפועל ירושלים מהתחתית השיגה ניצחון ביתי חשוב 0:1 על אחי נצרת, הפועל פתח תקווה גברה בביתה 0:1 על מכבי שעריים ובני לוד הפתיעו בניצחון חוץ 1:2 על בית"ר תל אביב/רמלה. הבית"רים ירדו למקום הרביעי בטבלה כשאת המקום השלישי תפסה הפועל רמת גן.

 

 

מכבי נתניה –עירוני נשר 1:1

 

מוליכת הליגה, שפתחה את העונה עם מינוס תשע נקודות כמעט נעצרה היום מול הפתעת העונה מנשר. עד היום רשמה נתניה חמישה עשר ניצחונות ושש תוצאות תיקו בלי אף הפסד. היום היא פיגרה עד לתוספת הזמן 1:0 ואז, בדקה ה-95, השווה יקיר שינה והשאיר את נתניה בלתי מנוצחת.

 

הקבוצה הצפונית הצליחה להפתיע ובגדול באצטדיון בנתניה. בדקה ה-45, היא עלתה ליתרון. כדור עונשין מ-11 מטרים נפסק לזכות האורחים דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אביב חדד בעט היטב וכבש והאורחים ביתרון 0:1.

 

כשנדמה היה שנשר תשוב הביתה עם מלוא שלוש הנקודות, המארחת חשבה אחרת. חמש דקות בתוך תוספת הזמן, ערן לוי הגביה לרחבה, יקיר שינה נגח פנימה והשווה. איזה סיום דרמטי.

 

הפועל פ"ת –מכבי שעריים 0:1

 

המלאבסים הגיעו למשחק מעודדים לאחר ניצחון החוץ על הפועל עפולה. קבוצתו של ירון הוכנבוים רשמה עוד ניצחון, הפעם בביתה על נועלת הטבלה מרחובות, שלא ניצחה בחוץ מאז המחזור ה-15.

 

בדקה ה-45, נכבש השער היחיד במשחק. רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, דניאל גרץ פרץ לכיוון הרחבה ושלח כדור אדיר לפינה הימנית של השער. בדקה ה-85   הפועל פ"ת נשארה בעשרה שחקנים.

 

עבירה מיותרת של אור ברוך שבישל את שער הניצחון, זיכתה אותו בכרטיס צהוב שני ובעקבותיו כרטיס אדום. למרות החיסרון המספרי, ידעה המארחת לשמור על התוצאה שהעניקה לה עוד שלוש נקודות חשובות.

 

הפועל ראשל"צ – הפועל ר"ג  2:0

 

מאז ההפסד לנתניה הפועל ראשל"צ לא הפסידה והיום זה קרה ועוד בביתה. בדקה 43, הפועל רמת גן עלתה ליתרון 0:1 אחרי שישראל ראש ניצל יציאה רעה של השוער איתמר ישראלי לכדור קרן, עלה מעל הגנת המארחת ונגח מחמישה מטרים פנימה.

 

בדקה ה-62 כבשה רמת גן את השער השני. עוז פרץ דהר ממרכז המגרש, התקדם לרחבה ומ-20 מטרים בעט חזק ושטוח פינת השער והכניע את ישראלי. דקה בתוך תוספת הזמן זכו האורחים מרמת גן בכדור עונשין מ-11 מטרים. איתמר כהן בעט והחטיא.

 

הפועל ירושלים – אחי נצרת 0:1

 

ניצחון חשוב מאוד למארת הנאבקת בתחתית. בדקה ה-42, כבשה הפועל ירושלים את השער היחיד במשחק. מבצע אישי של עדי קונסטנטינוס הסתיים בשער נהדר. הקשר פרץ לרחבה ובעט אלכסונית כדור קשתי לפיה הרחוקה ופנימה. 

 

מואמן סלאח מנצרת ספג כרטיס אדום בדקה ה-92. בעקבות הניצחון עלתה הפועל ירושלים למקום ה-12 בטבלה וניצלה את העובדה ששלוש מיריבותיה לתחתית לא שיחקו היום.

 

בית"ר ת"א  רמלה – בני לוד 2:1

 

זה יכול היה להיות היום הגדול של הבית"רים שדולקים בצמרת הטבלה בעיקר אחרי עכו, אבל דווקא מול בני לוד שהגיעה למשחק מהמקום השישי, היא כשלה.

 

המארחת עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-18. עדן שרם ניצל טעות קשה בהגנת האורחת, חלף על פני השוער ומול שער ריק, גלגל לרשת. בדקה ה-30, בני לוד השוותה. ואהיל מריסאת פרץ במרכז השדה, התקדם לכיוון הרחבה ומ-25 מטרים בעט כדור חזק לרשת.

 

בדקה ה-60 הושלם המהפך. מייקל חכים אגרף את הכדור לרגליו של מריסאת, שדחק לרשת משני מטרים והשלים צמד פרטי וקבוצתי גם יחד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי