הוגשו כתבי אישום על הנחת המטענים נגד מוסא

|

בן דוד והררי מואשמים בניסיון רצח גם כלפי הבעלים לשעבר של הפועל פ"ת

(גודל טקסט)

פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (שישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בת"א נגד אבישי בן דוד (31) ואבנר הררי (63) בגין ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע, ייצור נשק, נשיאת נשק, סחיטה באיומים ועבירות נוספות הקשורות לפרשת הנחת המטענים מתחת לרכביהם של קובי מוסא, איש העסקים מאיר שמיר והזמרת מרגלית צנעני. מעצרם הוארך עד הדיון הבא ב-3 באפריל.

בכתב האישום מופיעים חמישה סעיפים המיוחסים כולם לבן דוד, שהיה זה שהכין את המטענים על פי דרישה של הררי ומזמינים אחרים. להררי מיוחסים שני סעיפים הנוגעים למוסא ולצנעני.

"במועד שאינו ידוע למאשימה, קשר בן דוד קשר עם הררי ו/או עם אחרים שזהותם אינה ידועה, לפיו יפעל בן דוד, יחד עם הררי ו/או עם האחרים לייצר, להכין ולהרכיב מטעני חבלה, וכן להניחם ולהפעילם כנגד קורבנות שונים, על פי הזמנה מוקדמת של אחרים, ובתמורה לתשלום כספי", נאמר בכתב האישום, "בן דוד פעל במועדים שונים רבים, לעיתים יחד עם הררי ולעיתים עם אחרים, לרכישה, הזמנה, הכנה והרכבה של החומרים הדרושים לשם יצירת מטעני החבלה… הכין והרכיב את מטעני החבלה המתוארים בדירת מסתור השוכנת בבניין שבו התגורר בראשון לציון".

הררי. חשוד שהזמין את הנחת המטען למוסא (חן גלילי, מעריב)

המשטרה עלתה על החשודים בעת הטענת מתחת למכוניתו של מוסא, כדורגלן רמת השרון. בניגוד למטענים האחרים שהונחו מתחת למכוניתם של שמיר, בעלי הפועל פתח תקווה לשעבר, ושל הזמרת היה הפעם מדובר במטען עוצמתי שנועד לטענת המשטרה לחסל את הכדורגלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי