מתרחקים: בית"ר ת"א הפסידה 2:1 למכבי הרצליה

ג'ורדן פושה
ג'ורדן פושה | צילום: אודי ציטיאט

ראשל"צ והפועל ר"ג ניצחו והצטרפו למירוץ העלייה. 0:1 למכבי נתניה

(גודל טקסט)

בית"ר ת"א רמלה החמיצה הזדמנות להידבק מחדש להפועל עכו במקום השני בליגה הלאומית, המוביל לליגת העל, כשהפסידה 2:1 אצל מכבי הרצליה. הפועל רמת גן, ללא שני הכוכבים שלה מוטי ברשצקי ומייקל סיטון שעברו להפועל תל אביב, ניצחה 1:3 את קטמון, והפועל ראשון לציון שחזרה מרחובות עם 0:1 על מכבי שעריים התקרבו לבית"ר ת"א ונותרו במאבק העלייה.

גם המוליכה מכבי נתניה, שניצחה 0:1 אצל הפועל ירושלים, הרוויחה מהמעידה של בית"ר ת"א ופתחה פער של שמונה נקודות מהמקום השלישי.

מכבי הרצליה – בית"ר ת"א 1:2

דווקא האורחים עלו ליתרון משער של אנתוני לוקסה כבר בדקה השנייה, אבל המארחת שבה למשחק בדקה ה-12 משער של שימי אלמלם. ג'ורדן פושה בשערו ה-16 העונה הכריע את ההתמודדות בדקה ה-52.

הפועל רמת גן – קטמון 1:3

האורחים הגיעו ברצף של שני ניצחונות וקיוו לנצל את חסרונם של ברשצקי וסיטון, אבל האורדונים חשבו אחרת. פנדל מוצלח של דייגו סליס (30) ושערים של ניראל מחפוד (63) וניר שרון (73) קבעו 0:3, אבירם ברוכיאן רק צימק בדקה ה-90.

ניר ברקוביץ'. בסוף הוא יגיע לליגת העל (ערן לוף) 

מכבי שעריים – הפועל ראשל"צ 1:0

החבורה של ניר ברקוביץ' אמנם הודחה מהגביע, אבל בליגה ממשיכה לדהור עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. וויסאם רבאח כבש בדקה ה-87 מול האחרונה בטבלה והכתומים רק במרחק של חמש נקודות מהשנייה עכו.

הפועל ירושלים – מכבי נתניה 1:0

דידייה קוגנביה נגח בדקה ה-54 את השער היחיד במשחק והותיר רק שאלה אחת פתוחה בקשר ליהלומנים. באיזה מחזור הם יחגגו עליה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי