נתניה ספגה בדקה ה-90 וסיימה ב-3:3 מול בני לוד

| צילום: אודי ציטיאט

מריסאת מנע מדראפיץ' להגדיל את הפער בפסגה. 0:2 להרצליה בנצרת

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך והבשורה היא שמכבי נתניה פספסה הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה. היא כעת עם שבע נקודות מעל הפועל רמת גן והפועל עכו, המדורגות ביחד במקום השני עם ניקוד זהה, אשר ישלימו את המחזור במפגש ביניהן ביום שני.

מכבי נתניה – בני לוד 3:3

סלובודאן דראפיץ' והצהובים מהשרון במרחק שבע נקודות מהמקום השני וחזרתם לליגת העל תוך עונה אחת בלבד הולכת ומתקרבת, על אף שער בדקה ה-90 שמנע מהם ניצחון משמעותי במיוחד.

ערן לוי היה הראשון למצוא את הרשת כבר בדקה החמישית, עצמי של עומר משאללה בדקה ה-31 הכפיל את היתרון ואותו משאללה גם היה מי שבדקה ה-40 כבש לשער הנכון וצימק ל-2:1. רגע לפני המחצית החמיץ ערן לוי פנדל ופיספס הזדמנות לצמד שאולי היה מכריע את גורל ההתמודדות, ואנס דאבור ניצל זאת ובדקה ה-52 קבע 2:2 מדהים.

למזלם של המקומיים, או שלא, הכוכב והקפטן ערן לוי קבע 2:3 בדקה ה-59 ונתן את האות לחגיגות – שבמפתיע נגוזו בתוספת הזמן, אז איל מריסאת קבע 3:3 והוביל לחלוקת נקודות. לוד כעת במקום השביעי עם 32 נקודות במאזנה.

החמיץ פנדל, כבש פעמיים ואיבד נקודות בדקה ה-90. לוי (אודי ציטיאט)

מכבי אחי נצרת – מכבי הרצליה 2:0

המומנטום החיובי של המארחת נקטע הערב על ידי ג'ורדן פושה הלוהט, החלוץ הצרפתי שבדקה ה-21 העלה את האורחים ליתרון, אופיר עמרם בתוספת הזמן הכפיל והעניק לאורחת מהרצליה ניצחון יקר במיוחד.

בזכות הנקודות טיפסה הרצליה עד למקום החמישי, גם אם זמנית בלבד, והיא עם 33 נקודות במאזנה – מרחק תשע הפרש מהקו האדום. נצרת לעומת זאת ירדה למקום העשירי, רחוקה רק 6 הפרש מהקו טרם השלמת המחזור.

פושה והרצליה טיפסו למקום החמישי (אודי ציטיאט)

הפועל עפולה – מכבי שעריים 0:1

ראובן עטר סוגר חודש בקבוצה מבירת העמק והיום הוא השיג את ניצחון הבכורה. דור כוכב בדקה התשיעית הרשית ועצר רצף של שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד מאז מונה המאמן, וכעת עפולה חמש הפרש מהקו האדום, במקום ה-11.

 

שעריים, דווקא אחרי שדרסה את סגנית המוליכה עכו במחזור שעבר, נותרה אחרונה בטבלה עם 19 נקודות בלבד.

 

עטר. ניצחון ראשון מאז מונה (דני מרון)

 

קטמון ירושלים – עירוני נשר 1:0

הטלטלה שעברה על עירוני נשר בשבוע האחרון בגזרת המאמן לא הוסיפה שקט למועדון הצפוני שבשבועות האחרונים נמצא בירידה וספר כבר חמישה משחקים בלי ניצחון. אבל שער דרמטי של נאור עבודי אחרי 83 דקות החזיר קצת את הצבע ללחיים בצפון.

 

אלדד שביט התנצל, עשה "אחורה פנה" ויעמוד על הקווים עד סוף העונה ושחקניו החזירו לו עם ניצחון חשוב בבירה. קטמון, שבוע אחרי הניצחון בדרבי, שוב מרגישה את הסכנה לאור העובדה כי היא רק שלוש הפרש מהקו האדום, דבר שעשוי להשתנות לרעה ביום שני עם סיום המחזור. בן כוואז הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-33.

 

הפועל פ"ת – הפועל נצרת עילית 0:3

קרב תחתית סופר חשוב הסתיים בניצחון מוחץ של המלאבסים. סלבישה סטויאנוביץ' בדקה ה-14 היה הראשון לכבוש, אור ברוך כבש פעמיים בדקות 39 ו-57 בפנדל והקפיץ את הפועל פ"ת לחלק העליון של הטבלה, אם כי במאזנה 31 נקודות והתחתית, כידוע בלאומית, תמיד קרובה.

 

נצרת עילית עם שתי נקודות מעל רמה"ש שמתחת לקו, נותרה במקום ה-13, אולם היא יכולה למצוא את עצמה מתחת לקו בסיום המחזור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי