עטר ועפולה נכנעו לפ"ת, דאבור הבקיע מהקרן

הקדנציה בעפולה נפתחה עם הפסד
הקדנציה בעפולה נפתחה עם הפסד | צילום: דני מרון

הבכורה הסתיימה ב-2:1 ביתי. 1:1 בין לוד להרצליה, 2:3 לקטמון על שעריים

(גודל טקסט)

הפועל עפולה פיטרה את אייל לחמן בשבוע שעבר ובחרה להחזיר לכדורגל הישראלי את ראובן עטר, שישב בביתו מספר חודשים טובים. הבכורה של המאמן לא הסתיימה על הצד הטוב ביותר עבורו, והוא רשם הפסד ביתי להפועל פ"ת. 

בנוסף במשחקי סיום המחזור ה-20 בלאומית, מכבי הרצליה מעדה גם במשחק החוץ מול בני לוד שהסתיים ב-1:1, קטמון ניצחה 2:3 את מכבי שעריים בקרב התחתית.

הפועל עפולה – הפועל פתח תקווה 2:1

ראובן עטר עמד על הקווים לראשונה כמאמן הפועל עפולה ובבכורה התמודד מול ירון הוכנבוים, המאמן שהצליח עם עפולה ומכיר אותה מקרוב.

אז הוכנבוים הצליח לעצור את עפולה, אחרי שני מחזורים רצופים קבוצתו שמרה על שער נקי וניצחה 0:2 שהעלה אותה עד למקום התשיעי בטבלה, כאשר שלוש מקומות מתחתיה נמצאת עפולה עם 23 נקודות, רק שתיים הפרש מהמלאבסים.

כבר בדקה ה-11 עלו האורחים ליתרון, כאשר עומר ורד נותר ללא כיסוי ובעט חזק ומדויק ממצב שאותו לא יכול היה להרשות לעצמו להחמיץ. בדקה ה-69 הוכרעה ההתמודדות, לאחר שצרויה החל לרוץ עם כדור, הרים את הראש והעביר רוחב שמתן בלטקסה גלגל מקרוב. נתנאל גולדמן רק צימק בתוספת הזמן, בבעיטה מדויקת לפינה הימנית.

הוכנבוים. המנצח של הערב בעפולה (אודי ציטיאט)

בני לוד – מכבי הרצליה 1:1

האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-12 אחרי שג'ורדן פושה הצליח להשתחרר בכדור קרן ונגח פנימה, אלא שבדקה ה-20 זכו האוהדים באצטדיון בלוד לראות ביצוע נדיר – אנאס דאבור הגביה קרן מימין, הכדור נחת ברשת והמקומיים חגגו שער נדיר ביפויו, שגם סיפק להם נקודה יקרה.

הרצליה ניצחה פעם אחת בלבד בעשרת משחקיה האחרונים, מתוכם תשעה בליגה ובגביע היא הודחה על ידי עפולה, ומעמדו של המאמן פטריסיו סייג בסכנה. הוא עלול לסיים את דרכו במועדון עוד השבוע. מבחינתה לפחות נעצר רצף של שני הפסדים, ובזכות התיקו היא במקום ה-11 עם 24 נקודות במאזנה. לוד עקפה את נצרת ונשר וטיפסה למקום השישי כשלזכותה 27 נקודות.

הפועל קטמון – מכבי שעריים 2:3

נקודות יקרות לירושלמים בקרב התחתית מול נועלת הטבלה, שהעלו את המארחים עד למקום העשירי בטבלה ואפשרו להם לפתוח פער של ארבע נקודות מהקו האדום.

בדקה ה-33 אריאל הדר העלה את קטמון ליתרון מבישול של אריאל הדר, התוצאה הוכפלה כעבור 10 דקות על ידי שחר בלילטי שסיים דאבל-פס עם כדור ברשת ובדקה ה-58 אריאל הדר השלים צמד, שוב ממהלך שכלל מסירה כפולה. האורחת רק הצליחה לצמק הודות לשער עצמי של עוביידה חטאב בדקה ה-60 ונבו מזרחי חתם את תוצאת המשחק בנגיחה מכחמישה מטרים בדקה ה-74. שעריים נותרה אחרונה עם 16 נקודות במאזנה, שלוש הפרש מנצרת עלית וארבע מרמת השרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי